  • 51. Data: 2014-02-21 18:24:39
    Temat: Re: Działania komornika
    Od: s...@g...com

    użytkownik Maciek napisał:

    > A czy ci "niewinni ludzie" na pewno nie są komuś coś winni? Jakiś
    >
    > kredycik, pożyczka dla polepszenia życia nie wchodzi w grę? Ja wiem, że
    >
    > żyjemy w socjalizmie i jak się ktoś bezmyślnie zadłuża, to właściwie
    >
    > społeczeństwo powinno to wziąć na klatę, ale jakoś cały czas nie mogę
    >
    > się do tej rzeczywistości przyzwyczaić :->

    Na dwoje babka wrozyla, otworz skrzynke e-mail
    90% to kuszace oferty miniratek. Firmy windykacyjne
    wygrywaja tylko 1/3 spraw. Czyli pi razy drzwi
    2/3 spraw to naciaganie ludzi. Pominmy to
    ze wiekszosc jednak placi przed sprawa.
    Komornikom udaje sie sciagnac ledwie 15-25%.
    Komornik nie jest od udowadniania, dluznik ma
    mozliwosc obrony przed sadem, jak przespal
    lub olal sprawe to jego strata. Jak ktos byl
    za granica po powrocie widzi ze komornik
    dobiera sie do majatku, jeszcze mozna walczyc.
    Warto sie dogadac z komornikiem, na przekazie
    pocztowym dopisac "z zastrzezeniem zwrotu"
    i pozniej z takim kwitkiem dochodzic swoich praw
    przed sadem.

  • 52. Data: 2014-02-21 20:42:56
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2014-02-21 14:08, Kris pisze:
    > I kto to ma robić? Komornik?

    No chyba od tego jest? Za co bierze pieniądze? Za to, że wejdzie,
    gdzieś, zajmie obojętnie co, mając w dupie czyje?

    marcin

  • 53. Data: 2014-02-21 20:48:25
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2014-02-21 12:32, Andrzej Lawa pisze:

    > Zrozum wreszcie, że komornik nie jest do szukania usprawiedliwienia dla
    > dłużnika

    Zrozum wreszcie, że ja nie mam nic do tego, co komornik robi z
    dłużnikiem. Mówię o tym, że jego nie obchodzi to, że robi koło dupy
    zwykłym ludziom, którzy nie mają z nim nic wspólnego.

    > OK, to analogia policyjna: policjant dostał nakaz aresztowania i
    > doprowadzenia pewnego człowieka. Znalazł go, ujął - a ten lamentuje że
    > to pomyłka, i żeby sprawdził czy w wyroku nie ma błędów... teraz
    > widzisz, jakiego absurdu się domagasz?

    Nienie. Policja dostałą nakaz, weszła do mieszkania, a że w mieszkaniu
    była inna osoba, to aresztowała i ją. Na wszelki wypadek, bo skoro
    mieszkały razem, to na pewno tez jest winna.

    I jeśli dla ciebie absurdem jest domniemanie niewinności, to ja nie mam
    więcej pytań i życzę ci miłego fotografowania centów handlowych.

    marcin

  • 54. Data: 2014-02-21 21:47:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.02.2014 20:48, Chocobo pisze:

    > Zrozum wreszcie, że ja nie mam nic do tego, co komornik robi z
    > dłużnikiem. Mówię o tym, że jego nie obchodzi to, że robi koło dupy
    > zwykłym ludziom, którzy nie mają z nim nic wspólnego.

    Nie mają? Ależ mają - wspólny lokal.

    > Nienie. Policja dostałą nakaz, weszła do mieszkania, a że w mieszkaniu
    > była inna osoba, to aresztowała i ją. Na wszelki wypadek, bo skoro
    > mieszkały razem, to na pewno tez jest winna.

    Policja miała nakaz na osobę. Komornik miał nakaz na zawartość lokalu we
    władaniu dłużnika.

    > I jeśli dla ciebie absurdem jest domniemanie niewinności,

    A skąd taką bzdurę wydedukowałeś?

    > to ja nie mam
    > więcej pytań i życzę ci miłego fotografowania centów handlowych.

    Chyba wyewoluowało nowe Prawo Godwina ;-> Cóż, gimbus brzytwy się chwyta...

  • 55. Data: 2014-02-21 21:51:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 21.02.2014 20:42, Chocobo pisze:

    > No chyba od tego jest?

    Nie.

    > Za co bierze pieniądze?

    Za wykonywanie tytułu egzekucyjnego bez wnikania w to, czy ów tytuł jest
    dostatecznie precyzyjny czy w ogóle prawidłowy. Od produkcji tytułu
    wykonawczego jest sąd - miej pretensje do sądu (chociaż w sumie do
    wierzyciela), że ów nie sprecyzował, który pokój w danym lokalu jest we
    władaniu dłużnika, a który nie.

    > Za to, że wejdzie,
    > gdzieś, zajmie obojętnie co, mając w dupie czyje?

    Komornik wykonuje nakaz sądowy. Koniec.

  • 56. Data: 2014-02-22 00:33:14
    Od: DanW <m...@g...pl>

    W dniu 2014-02-19 00:03, Chocobo pisze:
> [...]
    > Córka podobno spłaca długi, ale to akurat w tej chwili nie ważne.
    >
    > Przychodzi po jakimś czasie informacja o licytacji spisanych przedmiotów
    > (która ma się odbyć zresztą w lokalu, każdy z ulicy może wejść i się
    > pokręcić?).
    > Jakim prawem komornik wystawia na sprzedaż rzeczy niewinnej osoby?
    > Co można zrobić w takiej sytuacji?
    >
    > Matka cały czas ma z córką na pieńku, teraz jeszcze ma tracić swój
    > dobytek i nerwy z powodu zachowań córki? Ciężko powiedzieć, czy ona
    > rzeczywiście spłaciła te długi, czy nie, ale to nie ma znaczenia chyba w

    W każdym zawodzie są rzemieślnicy i artyści, jesteśmy tylko ludźmi. Ja
    swego czasu trafiłem na artystę w tym zawodzie, podałem że nic nie
    posiadam w miejscu zameldowania i moje oświadczenie wystarczyło. To było
    z 5 lat temu teraz już spłaciłem wszystko i jak spotykam tego komornika
    w sklepie to się witamy i zamieniamy zawsze kilka zdań typu "co słychać"
    itp. porządny facet i tyle. Wszystkim w trudnej sytuacji życzę takich
    "artystów"
    Pozdrawiam Dan.

  • 57. Data: 2014-02-22 22:20:58
    Od: "HANA" <h...@s...com.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w wiadomości

    > O budowaniu mądrze pisałeś, ale tutaj takie brednie tworzysz, że aż głowa
    > boli.

    a sorry wkurza mnie plakanie na komornika
    nie placiles to masz
    co innego to nasze durne prawo
    ot kumpel zawisil dzialalnosc jakis rok temu
    mial jakas niedoplate w ZUS
    na bodajze 30-pare PLN
    ZUS zablokowal mu konto
    na koncie ponad 30 tys.
    oczywiscie zaplacil "recznie" tzn w oddziale ta zaleglosc
    i co?
    i nic
    moze wybrac gotowki cos kolo 11 tys a reszte bedzie mial dostepna jak zus
    laskawie odblokuje mu konto
    juz miesiac czeka...
    to jest Polska wlasnie

  • 58. Data: 2014-02-26 09:38:13
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > A co w przypadku, kiedy przedmioty znikną z mieszkania do czasu licytacji?

    Grozi za to odpowiedzialność karna.

    --
    pozdrawiam, wromek