  • 11. Data: 2016-09-13 17:38:07
    Temat: Re: Dyscyplinarki Waltzogrodu: W mediach napisali to motorniczy MUSI być winny
    Od: "T." <k...@i...pl>

    > Odpowiedzialny kierowca czy tramwajarz to po cichu zadzwoniłby po
    > odpowiednie slużby i już na następnym przystanku by zrobili porządek.
    > Ale to cykory z wioch teraz tu pracują. Poprzesiadali się z furmanek.

    Przykład idzie z góry: "Nic nie widziałem, nic nie słyszałem...". To
    czemu mają go karać, skoro postępuje dokładnie tak samo jak szefowa
    wszystkich szefów?
    T.

  • 12. Data: 2016-09-13 19:23:50
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    Animka <a...@t...wp.pl> pisze:
    > W dniu 2016-09-12 o 22:00, A. Filip pisze:
    [...]
> [...]
    -motorniczego-tramwaju-w-ktorym-pobito-profesora,211
    422.html

> [...]
    > odpowiednie slużby i już na następnym przystanku by zrobili
    > porządek. Ale to cykory z wioch teraz tu pracują. Poprzesiadali się z

    "Zdarzenie" miało trwać zaledwie 2 minuty [1]. Motorniczy
    prawdopodobnie (domniemanie "najlepszej linii obrony") nie widział samej
    "według profesora napaści" lub widział tylko tyle by _dla niego_
    wyglądało to na bójkę a nie napaść. [2]

    Czy TW ponoszą odpowiedzialność za brak możliwości zgłoszenia zdarzenia
    w tramwaju bezpośrednio przez motorniczego? (nieczynne radio [2]).

    [1] http://www.rp.pl/Warszawa/309139969-Monitoring-w-tra
    mwajach-po-ataku-na-profesora-Kochanowskiego.html
    > publikacja: 13.09.2016 ; aktualizacja: 13.09.2016, 11:42
    > Spółka podkreśla, że dynamiczny charakter zdarzenia, które trwało
    > zaledwie *dwie minuty*, czyli tyle, ile wynosi przejazd z jednego
    > przystanku na drugi,

    [2] http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1675200
    ,1,prof-jerzy-kochanowski-pobity-w-warszawskim-tramw
    aju-powod-mowil-po-niemiecku.read

    --
    A. Filip
    Wyrwij chwiejący się ząb, który nie wypada. (Przysłowie abisyńskie)

  • 13. Data: 2016-09-13 19:25:15
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-13 o 17:38, T. pisze:

    > Przykład idzie z góry: "Nic nie widziałem, nic nie słyszałem...". To
    > czemu mają go karać, skoro postępuje dokładnie tak samo jak szefowa
    > wszystkich szefów?
    > T.

    Też prawda.

    --
    animka

  • 14. Data: 2016-09-13 19:30:52
    Od: "A. Filip" <a...@b...pl>

    "T." <k...@i...pl> pisze:

    > Przykład idzie z góry: "Nic nie widziałem, nic nie słyszałem...". To
    > czemu mają go karać, skoro postępuje dokładnie tak samo jak szefowa
    > wszystkich szefów?
    > T.

    Jesteś niedokładny. "Wiedziałam tylko tylko ile mi udowodnicie po biegu
    z przeszkodami" ;-)

    --
    A. Filip
    Łatwo przywołać duchy, trudno je odegnać. (Przysłowie chińskie)

  • 15. Data: 2016-09-13 19:51:05
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2016-09-13 o 19:23, A. Filip pisze:
> [...]
    > [2] http://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/1675200
    ,1,prof-jerzy-kochanowski-pobity-w-warszawskim-tramw

    Wygląda na to, że ten motorniczy jest z tej samej bandy. Wiedzieli w
    jakim tramwaju napaść.

    --
    animka

  • 16. Data: 2016-09-15 16:06:58
    Od: d...@g...com

    użytkownik Animka napisał:

    > Wygląda na to, że ten motorniczy jest z tej samej bandy. Wiedzieli w
    > jakim tramwaju napaść.

    Skąd wiesz? Może wiedzieli do jakiego tramwaju wsiąść?
    Raz robią wywiad z nieżyjącym, innym razem podrzucają butelki
    na śmietniku po ŚDM, później robią wywiad z sobowtórem pilota.
    Dalej zdarty naskórek u przewodniczącego KOD, który to na nastepny dzień
    został cudownie uleczony.
    Walka jak widać zaostrzyła się bardzo. Samopobicie niewykluczone.

  • 17. Data: 2016-09-18 21:28:44
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 12.09.2016 o 19:17, witek pisze:

    > Bo te juz zostaly ustalone.

    Jakiś gościu się chciał polansować a przez to tramwajarz wyleci
    2, Przecież tych było 2 bo rozmawiali - a tamten byl jeden.