  • 1. Data: 2002-10-29 10:53:02
    Temat: Dyrektywy UE
    Od: "Jacek P." <p...@p...pl>

    Witam!

    Mam problem ze znalezieniem polskich tłumaczeń następujących dyrektyw
    Unii Europejskiej: 90/385/EEC, 92/42/EEC, 2001/83/EC. Na
    wyszukiwarkach nic nie znalazłem. Jeśli ktoś ma te tłumaczenia lub wie
    skąd można je zassać byłbym wdzięczny za informację.

    Pozdrawiam
    Jacek P.

  • 2. Data: 2002-10-29 12:21:45
    Temat: Re: Dyrektywy UE
    Od: "Lukasz" <l...@c...tam>

    " witam,

    zwroc sie z prosba o przeslanie dyrektywy 0/313/EWG pod ten email
    d...@m...ukie.gov.pl
    ja sie zwrocilam z prosba i to co chcialam to dostalam - takze sprawdzone:))
    acha, napisz jeszcze czy chcesz wersje pl czy ang,
    nie wszystkie dyrektywy sa tlumaczone:((

    ewentualnie mozesz poszperac na stronie www.ukie.gov.pl

    pozdrawiam
    ania "

    pozdrawiam: