  • 51. Data: 2022-08-13 17:14:28
    Temat: Re: Dwie działki i rów.
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 08:08:38 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > Co więc grozi za machanie skrzydełkami?

    A czy ja Cię ostrzegałam, że się spocisz czy Cię nie ostrzegałam?

    > Ps
    > Trochę z temu zboczyliśmy więc dopytam:
    > Co odpowiedzieli w Wydziale Geodezji jak zglosiliscie im "kradzież rowu"/
    nieprawidlowe wytyczenie granic?
    Jakie "my"? Skąd ta liczba mnoga? Skoro "zboczyłeś" to się nie interesuj.

  • 52. Data: 2022-08-13 17:15:55
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 17:13:42 UTC+2 anna napisał(a):
    > więc dopytam:
    nieprawidlowe wytyczenie granic?
    > Jakie "my"? Skąd ta liczba mnoga? Skoro "zboczyłeś" to się nie interesuj.

    A co odpowiedzieli po zgłoszeniu im "kradzieży"/ nieprawidłowego wytyczenia granic?

  • 53. Data: 2022-08-13 17:32:09
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 08:15:55 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    nieprawidlowe wytyczenie granic?

    > A co odpowiedzieli po zgłoszeniu im "kradzieży"/ nieprawidłowego wytyczenia granic?
    Odpowiedź na to pytanie już znasz. A ja dalej nie wiem czy spociłeś się czy
    też się nie spociłeś?

  • 54. Data: 2022-08-13 17:41:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 13 sierpnia 2022 o 17:31:17 UTC+2 anna napisał(a):

    ?
    > Odpowiedź na to pytanie już znasz.
    Nie znam, nie odpowiedziałaś. A to kluczowe pytanie .
    >A ja dalej nie wiem czy spociłeś się czy
    > też się nie spociłeś?
    Klima działa więc czemu miałbym się pocic?
    Ps
    I ciągle nie odpowiedziałaś co z tym google jest nie tak.

  • 55. Data: 2022-08-13 17:53:07
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 08:41:42 -0700 (PDT), Kris napisał(a):

    > ?
    > Nie znam, nie odpowiedziałaś. A to kluczowe pytanie .
    Oczywiście, że znasz odpowiedź.

    > Klima działa więc czemu miałbym się pocic?
    Skoro "klima działa", no to ktoś ją musiał włączyć z jakiegoś powodu?
    Prawda? Czyżby zatem "zrobiło się aż tak gorąco"? Spociłeś się?

    > Ps
    > I ciągle nie odpowiedziałaś co z tym google jest nie tak.
    A co miało by być nie tak? Wszystko jest tak jak być powinno.

  • 56. Data: 2022-08-13 22:07:52
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 13.08.2022 o 15:46, anna pisze:
    > A kto się pomylił i dlaczego? A kto wbijał paliki na działce X?

    Nie do końca rozumiem, co chcesz osiągnąć. Jeszcze raz napiszę, co
    trzeba zrobić. Trzeba powiadomić Wydział Geodezji, że ktoś skopał mapkę,
    bo rów w terenie idzie po prostej, a na mapce zygzakiem. To widać gołym
    okiem. Wystarczy fotkę dołączyć.

    O ile umiejscowienie rowu na mapie wymaga wiedzy specjalistycznej i
    zarzut od laika jest mało wiarygodny, no to przytoczony argument, że w
    terenie jest prosty, a na mapie nie jest już bardzo konkretny. Któryś
    kawałek jest źle. Niech przyjdzie jakiś sensowy geodeta i to wyznaczy.

    Jeśli nie masz sensownych dowodów na celowe działanie, to nie warto
    wyskakiwać z takimi oskarżeniami. Po wykazaniu, że są "wyssane z palca"
    może spaść zapał do weryfikowania reszty.

    --
    Robert Tomasik

  • 57. Data: 2022-08-13 22:25:10
    Od: n...@o...pl

    anna <a...@g...com> napisał(-a):

    > Dla geodety idioty, na pewno.

    A geodeta nieidiota ma wyznaczać nie wg współrzędnych, tylko wg widzimisię
    jaśnie pani?

  • 58. Data: 2022-08-13 22:41:46
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 22:25:10 +0200, n...@o...pl napisał(a):

    > A geodeta nieidiota ma wyznaczać nie wg współrzędnych, tylko wg widzimisię
    > jaśnie pani?

    Kto wg. Ciebie to "jaśnie pani"?

  • 59. Data: 2022-08-13 23:00:45
    Od: anna <a...@g...com>

    Dnia Sat, 13 Aug 2022 22:07:52 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Nie do końca rozumiem, co chcesz osiągnąć.
    Stan jaki był zanim pojawili się geodeci i wbili paliki, nie tam gdzie
    powinny być wbite.

    > Jeszcze raz napiszę, co
    > trzeba zrobić. Trzeba powiadomić Wydział Geodezji, że ktoś skopał mapkę,
    > bo rów w terenie idzie po prostej, a na mapce zygzakiem. To widać gołym
    > okiem. Wystarczy fotkę dołączyć.

    Dokładnie.

> [...]
    > terenie jest prosty, a na mapie nie jest już bardzo konkretny. Któryś
    > kawałek jest źle. Niech przyjdzie jakiś sensowy geodeta i to wyznaczy.

    I to będzie musiał zrobić Wydział Geodezji w własnym zakresie, bo niby
    dlaczego koszty geodety miałby ponosić teraz właściciel działki YiZ?
    Prawda?

    > Jeśli nie masz sensownych dowodów na celowe działanie, to nie warto
    > wyskakiwać z takimi oskarżeniami. Po wykazaniu, że są "wyssane z palca"
    > może spaść zapał do weryfikowania reszty.
    Sprawa będzie zbadana. Porozmawiam jeszcze z pewnymi osobami, które moga
    mieć wiedze w tym temacie. Bo z tego co się dowiedziałam od właściciela
    działki YiZ, wynika jednak pewne podejrzenie, że "coś tu śmierdzi".

  • 60. Data: 2022-08-13 23:12:32
    Od: n...@o...pl

    anna <a...@g...com> napisał(-a):

    > I to będzie musiał zrobić Wydział Geodezji w własnym zakresie, bo niby
    > dlaczego koszty geodety miałby ponosić teraz właściciel działki YiZ?
    > Prawda?

    Powinien.
    A jeżeli nie zrobi tego we własnym zakresie to możesz sama to udowodnić, a
    kosztami tego obciążyć Wydział Geodezji.