  • 1. Data: 2022-08-09 18:15:58
    Temat: Wypłata środków zmarłego członka OFE
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    Haha! Gdy przyjmę spadek wraz z kredytami to nie ma podatku. Gdy jestem
    osobą uposażoną i nie przyjmę spadku, ale wypłacę moją część z OFE to
    podlega 19% opodatkowaniu ?

    Wystawię fakturę to dochodowy, pójdę po bułki to VAT, kurs akcji
    wzrośnie to Belka (za chwile progresywny), skapnie coś po osobie zmarłej
    to dochodowy, kupię działkę lub auto to PCC,...

    Gotówkę chcą zlikwidować, żebym jeszcze podatek płacił gdy materiały po
    budowie odkupuje od sąsiada ja prdl.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz