  • 1. Data: 2005-09-29 20:37:20
    Temat: Dwa stypendia socjalne mojego kolegi
    Od: Piotr Kowalski <p...@s...elka.pw.edu.pl>

    WItam, moj kolega studiuje na sgh i uw, bierze dwa stypendia socjalne, cyz tak mozna?
    prosil mnie o zapytanie tutaj, poniewaz sam nie wie czy to jest okej. W ustawach
    znalazl tylko zapis, ze nie mozna na dwoch roznych kierunkach;

    czy mozna na dwoch roznych uczelniach? bo przeciez moze ktos studiowa informatyke na
    dwoch roznych uczelniach...

    jak jest?

    dzieki

    --
    Piotr

  • 2. Data: 2005-09-29 23:39:05
    Temat: Re: Dwa stypendia socjalne mojego kolegi
    Od: skillya <s...@p...fm>

    Piotr Kowalski napisał(a):
> [...]
    >
    > czy mozna na dwoch roznych uczelniach? bo przeciez moze ktos studiowa informatyke

    To ja się dołączę do pytania, choć moja sprawa jest nieco inna. Czy mogę
    pobierać stypendium socjalne z Urzędu Miasta (ze środków z UE) oraz z
    mojej uczelni? Oraz czy mogę mieć zarówno stypendium socjalne (na
    uczelni) i naukowe?

    Pozdrawiam,
    KHM (skillya)

  • 3. Data: 2005-09-30 06:05:44
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    skillya napisał(a):
> [...]
    > pobierać stypendium socjalne z Urzędu Miasta (ze środków z UE) oraz z
    > mojej uczelni? Oraz czy mogę mieć zarówno stypendium socjalne (na
    Naukowe stypendium jest za wyniki w nauce i nikomu nic do tego.
    Natomiast jak sie dowiadywalem rok temu, nie mozna rownoczesnie pobierac
    stypendium socjalnego na uczelni i np stypendium unijnego (a to dlatego
    ze starajac sie o stypendium unijne nalezy sie przyznac do posiadania
    stypendium socjalnego na uczelni. nie wiem czy i jakie sa konsekwencje
    nieprzyznania sie i pobierania obu stypendiow)
    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 4. Data: 2005-09-30 06:06:42
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Piotr Kowalski napisał(a):
> [...]
    ustawach znalazl tylko zapis, ze nie mozna na dwoch roznych kierunkach;
    Moj kolega tez studiowal rownoczesnie na sgh i uw i mowil mi ze
    oficjalnie nie wolno brac dwoch stypendiow socjalnych, ale ze nie bardzo
    to sprawdzaja. Informacja sprzed jakis 3 lat.

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl

  • 5. Data: 2005-09-30 09:38:04
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    badzio napisał(a):

    > Moj kolega tez studiowal rownoczesnie na sgh i uw i mowil mi ze
    > oficjalnie nie wolno brac dwoch stypendiow socjalnych, ale ze nie bardzo
    > to sprawdzaja. Informacja sprzed jakis 3 lat.

    No coz, jezeli ktos juz na studiach zaczyna od okradania wlasnego
    panstwa to czemu pozniej sie dziwic, ze w kraju rzadza zlodzieje.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 6. Data: 2005-09-30 10:29:29
    Od: Krzysiek <m...@g...pl>

    Piotr Kowalski napisał(a):
> [...]
    >
    > czy mozna na dwoch roznych uczelniach? bo przeciez moze ktos studiowa informatyke

    Nie wolno...

    Pozdrawiam
    K.

  • 7. Data: 2005-10-02 15:14:20
    Od: Kira <c...@-...pl>

    Re to: Mithos [Fri, 30 Sep 2005 11:38:04 +0200]:

    > No coz, jezeli ktos juz na studiach zaczyna od okradania
    > wlasnego panstwa

    Luz, to wlasne panstwo zdazy sie jeszcze zrewanzowac z duza
    nawiazka ;) Jak tylko te studia skonczy ;)

    Kira (nie, nie popieram, ale druga strone widze)