    From: "Piotr J." <b...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje,pl.soc.prawo
    Subject: Dwa istotne pytania o proces...
    Date: Tue, 5 Aug 2003 09:57:52 +0200

    Pytania dotyczą "spraw technicznych" przy składaniu pozwu z powództwa
    cywilnego w postępowaniu uproszczonym (konkretnie do Sądu Pracy):

    1. Pozew składa się do sądu wraz z odpisami plus odpisy załączników.
    Pytanie: Czy powód ponosi koszty odpisów? Z tego co wiem to koszt
    jednego odpisu wynosi 12,20 zł z VAT.
    A może w tym rodzaju postępowania powód nie ponosi żadnych kosztów
    (włączając w to odpisy) i po prostu wystarczy złożyć razem z pozwem
    ksero załączników i pozwu do opieczętowania? Proszę o odpowiedź, to
    dla mnie bardzo ważne...

    2. Czy pozew do Sądu Pracy należy złożyć na formularzu pozwu "P"?
    Wydaje mi się, że tak ale chcę sie upewnić...

    Dzięki
    Pozdrawiam

    Piotr Jankowski