  • 1. Data: 2004-07-06 08:46:32
    Temat: Dozór policyjny i wakacje <niesłuszne oskarżenie i wiezenie>
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    pisałem juz o mojej sprawie kilka razy(jeszcze raz thx za wszystkie
    odpowiedzi):)
    od marca nic sie nieruszyło

    mam takie pytanie;
    prokurator zażądził w mojej sprawie dozór policyjny (mam sie stawiac 2x w
    tygodniu)
    z racji tego ze skonczyłem rok akademicki i mam do września (kampania
    wrześniowa) wakacje chciałbym wyjechac na kilka tygodni; czy jest mozliwosc
    zwolnienia z tego dozoru i mojego wyjazdu ?
    ewentualnie jak miało by wygladac takie pismo i do kogo z tym pojsc
    (niestety niemam jeszcze adwokata)

    thx za pomoc
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2004-07-06 09:27:35
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > prokurator zaż?dził w mojej sprawie dozór policyjny (mam sie stawiac 2x w
    > tygodniu)
    > z racji tego ze skonczyłem rok akademicki i mam do wrze?nia (kampania
    > wrze?niowa) wakacje chciałbym wyjechac na kilka tygodni; czy jest mozliwosc
    > zwolnienia z tego dozoru i mojego wyjazdu ?

    Cos ci sie pokrecilo chyba .... jak sie ma konflikt z prawem, to kare
    trzeba poniesc ... moze nie ? A ty chcesz na wakacje jezdzic ?

  • 3. Data: 2004-07-06 09:33:18
    Od: "WOJSAL" <w...@g...pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Cos ci sie pokrecilo chyba .... jak sie ma konflikt z prawem, to kare
    > trzeba poniesc ... moze nie ? A ty chcesz na wakacje jezdzic ?

    Jaka kara? Od kiedy to prokurator wymierza kare
    w tym kraju?

    WOJSAL (Wojciech Sałata)
    http://www.wojsal.prv.pl

  • 4. Data: 2004-07-06 09:44:10
    Od: "Traaq" <T...@p...onet.pl>

    Użytkownik "michass" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

    > prokurator zażądził w mojej sprawie

    to zapytaj prokuratora,
    jeżeli chcesz wyjechać na terenie kraju
    to ładnie zapytaj czy możesz stawiać się 2x w tygodniu
    na wskazanym posterunku policji
    w miejscu urlopowania.
    jeżeli prokurator nie będzie drań,
    a ty przy okazji nie dostałeś zakazu opuszczania miejsca zamieszkania
    to może dostaniesz zgodę

    pozdr
    Traaq

  • 5. Data: 2004-07-06 09:44:37
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    thx Wojsal;
    da sie cos zrobic z tymi wakacjami czy nieda rady ??

  • 6. Data: 2004-07-06 21:01:16
    Od: "michass" <l...@i...pl>

    dzieki za odp