  • 1. Data: 2007-09-04 22:21:49
    Temat: Dowody Osobiste i prawo!?
    Od: SP 1 QXL <s...@c...pl>

    Jak to jest. W dziennikach straszą, że za niewymieniony dowód dostajemy
    miesiac więzienia i 5000zł grzywny. To prawda? Totalitaryzm siakiś? Moja
    Babcia choruje, nie wstaje, też ma iść do więzienia???

    --
    TLZ.| http://rtfm.killfile.pl/#wybierz

  • 2. Data: 2007-09-05 22:29:27
    Temat: Re: Dowody Osobiste i prawo!?
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik SP 1 QXL napisał:
    > Jak to jest. W dziennikach straszą, że za niewymieniony dowód dostajemy
    > miesiac więzienia i 5000zł grzywny. To prawda? Totalitaryzm siakiś? Moja
    > Babcia choruje, nie wstaje, też ma iść do więzienia???

    Tak.
    Bo w tym kraju jesteś niewolnikiem Państwa .

    Arek

    --

    www.arnoldbuzdygan.com

  • 3. Data: 2007-09-06 00:38:08
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SP 1 QXL wrote:
    > Jak to jest. W dziennikach straszą, że za niewymieniony dowód dostajemy
    > miesiac więzienia i 5000zł grzywny. To prawda? Totalitaryzm siakiś? Moja
    > Babcia choruje, nie wstaje, też ma iść do więzienia???

    Spoko.
    Nie pójdzie do więzienia, bo przecież sam piszesz, że nie wstaje i nie
    chodzi, to jak ma pójść.

    A na serio, to nie miesiąc więzienia tylko miesiąc ograniczenia wolności
    i na za niewymieniony dowód tylko za unikanie.

    Zadzwoń do Urzedu Miasta i zapytaj się jak wyrobić dla niej dowód skoro
    sama nie może przyjść. Nie jesteś pierwszym przypadkiem.

  • 4. Data: 2007-09-06 06:58:34
    Od: "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

> [...]
    >
    > Zadzwoń do Urzedu Miasta i zapytaj się jak wyrobić dla niej dowód skoro
    > sama nie może przyjść. Nie jesteś pierwszym przypadkiem.

    Przyjdzie urzednik i wypelni papiery.

    Paranoja normalnie, wszyscy do pierdla pojda! :/

  • 5. Data: 2007-09-06 12:32:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    GrzegorzG wrote:
    > "witek" <w...@g...pl.invalid> wrote in message

    > Przyjdzie urzednik i wypelni papiery.
    >

    > Paranoja normalnie, wszyscy do pierdla pojda! :/

    Przecież już napisałem, że nie pójdą.
    Przestań siać panikę i powtarzać głupoty.