  • Data: 2003-05-08 20:10:57
    Temat: Dowód osobisty
    Od: "Hipisio" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!
    Mam takie pytanie.
    Otóż niedługo (3 czerwca) kończę 18 lat!
    Chciałem sobie wyrobić dowodzik osobisty miesiąc wcześniej.
    Poszedłem do urzędu gminy warszawa mokotów wziąłem wniosek o dowód i co
    się okazało?
    Pani powiedziała mi, że wniosek moge złożyć dopiero w dniu swoich
    urodzin :(
    Trochę mnie zaskoczyła ta wiadomość gdyż moi koledzy z klasy wyrabiali
    dowód miesiąc - półtora przed osiemnastką.
    czy zostałem zrobiony w balona?
    nie, żeby mi jakoś bardzo zależało na tym dowodzie tylko pytam się z
    samej ciekawości :)
    pozdrawiam