  • 11. Data: 2004-09-01 16:06:06
    Temat: Re: Dostep do internetu - poufne dane
    Od: "kaowuael" <k...@o...pl>

    ale sie przyznales

  • 12. Data: 2004-09-01 16:35:35
    Od: Piotr Milczarek <m...@f...lublin.pl>

  • 13. Data: 2004-09-01 18:21:32
    Od: Piotr Milczarek <m...@f...lublin.pl>

  • 14. Data: 2004-09-01 18:26:20
    Od: "Klapuch :-)" <k...@o...-p-l>

    Dnia tego, podwoje nieba się rozwarły i głos User
    <to@_no_spam_.niezly.as> grzmiąc na głowami przerażonych istot
    przekazał ku Ziemi tę wiadomość:

    Pan mogl mowic.
    Nie ma fizycznej mozliwosci zabezpieczenia danych przesylanych przez
    internet, zwlaszcza przez radio.
    Kazde zabezpieczenie da sie obejsc, wszyskto jest kwestia czasu.

    Klapuch

    -------------------------
    //(\ /)\\ Klapuch
    (/: ' ' :\) gg: 3736633
    ^.---.^ www.klapuch.komrel.net
    : '._.' : "Bóg jest sprawiedliwy:
    mądrzejszym dał więcej rozumu, a głupszym mniej."

  • 15. Data: 2004-09-01 18:36:02
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Kazde zabezpieczenie da sie obejsc, wszyskto jest kwestia czasu.

    No ... np 1000 lat ;-)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 16. Data: 2004-09-01 20:12:45
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "kaowuael" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > ale sie przyznales

    Przyznanie się nie jest dowodem winy.

  • 17. Data: 2004-09-01 20:14:26
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotr Milczarek" <m...@f...lublin.pl> napisał w
    wiadomości news:ch4tv7$8og$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Ale dlaczego? Przecież nie łamał żadnych zabezpieczeń, a transmisja była
    > niekodowana. Czy się myle?

    Jak rozmawiasz przez telefon, to też nie jest to kodowane.

    PS. Nie chwal się PGP, bo na newsy się raczej tych podpisów nie wysyła.

  • 18. Data: 2004-09-01 21:43:57
    Od: Sero <s...@e...pl>

    User wrote:

> [...]
    > na 2.4GHz wyposazylem laptopa w pare programikow i na łowy. Z tego co
    > zaobserwowalem to bez wiekszych problemow mozna podgladac co ktos w
    > danej chwili robi itp.
    > Zakladam, ze Pan z firmy wiedzial co mowi i ze polaczenie dla mojego
    > znajomego bedzie zrobione tak, zeby nie mozna bylo podejrzec.
    >
    > Jak moge zawrzec umowe z firma w taki sposob zeby w razie podejrzenia
    > moich danych wysylanych/odbieranych przez osobe ktora moze w duzym
    > stopniu narazic mnie na straty moglbym zadac duzego odszkodowania od
    > firmy. Powiedzmy 50-100% wartosci strat jakie ponioslbym.

    Ja podejde do sprawy od strony technicznej :)
    Zobacz w jakim trybie dzialaja karty radiowe. Nadal wiekszosc sprzedawanych
    kart to IEEE 802.11b. Niektorzy twierdza, ze da sie zabezpieczyc dane
    wysylane tym standardem, ale w praktyce zlamanie klucza jakim sa kodowane
    takie dane (WEP, albo jakos tak) zajmuje okolo 5 godzin przy srednim
    obciazeniu, i mamy przy okazji spore straty w wydajnosci sieci. W IEEE
    802.11g PODOBNO da sie juz zaszyfrowac.

    p.s.
    Brales pod uwage ubezpieczenie danych? :)

  • 19. Data: 2004-09-01 22:46:56
    Od: Sero <s...@e...pl>

    User wrote:

    > I tak przeciez nikt mi tego nie udowodni bo wlasnie
    > sformatowalem/wyrzucilem/spalilem dysk.

    Zeby ktos mogl cokolwiek zglosic, to najpierw by musial wiedziec, ze go
    podsluchiwano i kto go podsluchiwal :P

  • 20. Data: 2004-09-02 10:20:08
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > PS. Nie chwal się PGP, bo na newsy się raczej tych podpisów nie wysyła.

    Chyba wlasnie jednak pgp jest potrzebne.