  • 1. Data: 2002-12-16 11:55:20
    Temat: Donos do spółdzielni mieszkaniowej.
    Od: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>

    Witam
    Mam taki problem.
    ktoś z lokatoró doniósł doi spółdzielni mieszkaniowej że, mój pies
    notorycznie zakłoca spokój szczekając. Dziwne jest jednak to że, pies nie
    jest sam przez cały dzień. Więć nie mam żadnych podstaw do takiego skarżenia.
    Przecież obowiązują pewne zasady współzycia lokatorskiego.
    Według mnie jest to czyste oszczerstwo i pomówienie.
    Czy prawo żądac od spóldzielni informacji kto doniósł ?

  • 2. Data: 2002-12-16 15:27:08
    Temat: Re: Donos do spółdzielni mieszkaniowej.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Jogger " <j...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > Według mnie jest to czyste oszczerstwo i pomówienie.
    > Czy prawo żądac od spóldzielni informacji kto doniósł ?

    a jakie to ma znaczenie kto doniósł ?
    masz psa ?
    pies szczeka ?

    widocznie komuś to przeszkadza więc albo zrezygnuj z psa , albo naucz go nie
    szczekać
    "> Przecież obowiązują pewne zasady współżycia lokatorskiego."

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2002-12-16 21:33:19
    Od: qdlaty <q...@i...pl>

    plusz wrote:
> [...]
    > szczekać
    > "> Przecież obowiązują pewne zasady współżycia lokatorskiego."

    A to sobie pies nie moze szczekac, jak nie ma ciszy nocnej ?

    /qdlacz