    From: "Jogger " <j...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Donos do spółdzielni mieszkaniowej.
    Date: Mon, 16 Dec 2002 11:55:20 +0000 (UTC)

    Witam
    Mam taki problem.
    ktoś z lokatoró doniósł doi spółdzielni mieszkaniowej że, mój pies
    notorycznie zakłoca spokój szczekając. Dziwne jest jednak to że, pies nie
    jest sam przez cały dzień. Więć nie mam żadnych podstaw do takiego skarżenia.
    Przecież obowiązują pewne zasady współzycia lokatorskiego.
    Według mnie jest to czyste oszczerstwo i pomówienie.
    Czy prawo żądac od spóldzielni informacji kto doniósł ?