    From: "Mereko" <...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Domena - nazwa firmy - problem
    Date: Thu, 2 Oct 2008 13:26:06 +0200

    Witam

    Kupilem domene .pl z mysla o sklepie internetowym. Nie bede podawal tu
    nazwy ale jest to ogolnie znany zwrot w mojej branzy skladajacy sie z dwoch
    slow po lacinie . Przyjmijmy ze ta domena to xxxyyy.pl. W trakcie prac nad
    sklepem znalazlem przez przypadek ze na allegro ktos dziala w zblizonej
    branzy i podaje w opisie aukcji nazwe xxxyyy jako nazwe swojej firmy (nie
    login na allegro)

    naglowek aukcji wyglada nastepujaca

    "XXX YYY" cos tam cos tam
    Jan Kowalski
    NIP

    Podejrzewam, ze taka nazwe firmu ma zgloszona na zgloszeniu dzialalnosci
    gospodarczej

    Ja natomiast takiej nazwy niegdzie nie zglaszalem dodatkowo moja nazwa firmy
    jest zupelnie inna. Ta rejestrowana domena miala byc taka dodatkowa marka
    ktora sobie wymyslilem.

    Jak myslicie - czy moge sie spodziewac jakis roszczen ze strony tej osoby, a
    jesli tak to czy beda one podstawne?

    M.