    From: "pablo" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dokumenty sporządzane elektronicznie
    Date: Tue, 29 Oct 2002 21:23:16 +0100

    W systemach bankowości internetowej można wykonać wydruk tzw. "wtórnika",
    który podobno ma być odpowiednikiem potwierdzenia przelewu. Na wtórniku tym
    jest informacja "dokument spoądzony elektronicznie, nie wymaga pieczęci ani
    podpisu". Zadzoniłem do banku i poprosiłem o informację na jakiej podstawie
    bank twierdzi że ten dokument ma taką samą moc prawną jak potwierdzenie pr
    zelewu wystawionego przez bank. Otrzymałem informację że chodzi tu o nową
    ustawę o podpisie elektronicznym, jednak osoba która mi udzielała tej info
    rmacji nie potrafiła wskazać artykułu ani paragrafu. Dodam że panie w urzę
    dzie skarbowym powiedziały mi że nie będą honorować takich dokumentów i że
    muszę posiadać potwierdzenie przelewu wystawione przez bank. Czy ktoś z sz
    anownych grupowiczów mógłby przytoczyć odpowiedni artykuł (o ile informacja
    podana przez bank jest prawdziwa) tak żebym mógł przetrzeć drogę dla innych
    osób w urzędzie skarbowym (ew. w TPSA itd)