  • 1. Data: 2002-01-27 01:04:58
    Temat: Dokumenty Sieci Osiedlowej
    Od: "Rav" <r...@i...pl>

    Witam.

    Mam pytanie dotyczące dokumentów.
    Załatwiałem a kumplem wszystkie pozwolenia dotyczące sieci
    i stworzenia Osiedlowej Sieci Komputerowej, wszystkie podania
    były pisane na Komitet Założycielski Stoważyszenia Osiedlowa Sieć
    Komputerowa
    na której był składany mój i jego podpis. Pozwolenia zostały wystawione na
    w/w Komitet Założycielski z Moim adresem i dokumenty te przetrzymuje ten
    koleś i nie chce ich oddać ponieważ roszczy sobie do nich jakieś prawo i
    planuje sprzedać firmie calą naszą sieć.
    W jaki sposób i gdzie mogę się zwrócić, ewentualnie założyć sprawę o
    kradzież dokumentów
    (o ile mogę taką sprawę założyć) abym mógł je odzyskać ponieważ potrzebne są
    jak każde dokumenty do tego żeby okazać je odpowiednim władzą aby
    udokumentować
    w jakimś stopniu legalność tej iniciatywy i dokończyć załatwianie
    rejestracji tego
    stowarzyszenia.

    Bardzo proszę o pomoc ponieważ jest to pilna sprawa która może zaważyć dla
    całej sieci
    - być albo nie być.

    Pozdrawiam,
    Rav.