  • 1. Data: 2003-04-29 08:04:05
    Temat: Dojazd do działki
    Od: a...@z...com.pl

    Działka leży w terenie budowlanym wzdłuż kilku innych, które niestety
    oddzielają ją od drogi. W jaki sposób uzyskać dojazd, jeżeli żaden z
    właścicieli nie chce się zgodzić lub nie ma możliwości ze względu na brak
    miejsca. Na helikopter ani tunel mnie nie stać, a chciałbym mieć legalny dojazd.

    and

  • 2. Data: 2003-04-29 09:53:50
    Temat: Re: Dojazd do działki
    Od: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>

    Użytkownik <a...@z...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > miejsca. Na helikopter ani tunel mnie nie stać, a chciałbym mieć legalny

    skoro nie ma dostępu do drogi publicznej to nie ma działki budowlanej,
    to jest oczywiste,

    ale wydaje się, że tak jak piszesz być raczej nie może,
    z pewnościa jest albo służebność albo droga wewnętrzna albo
    dojazd z innej stron,
    fak, że te drogi w/w moga byc tylko teoretyczne i tylko na mapie,
    nie przeszkadza w ich egzekwowaniu, w ostateczności przed sądem
    a jeżeli tego nie ma wogóle, to nalezy skorzystać z instytucji
    drogi koniecznej ale to wszystko w gminnej geodezji i gosp nieruch
    załatwiaj, a na początku pytaj sie o ten dojazd bo nie ma działek
    budowlanych
    bez dojazdu, nawt w Polsce,
    pzdr,
    JarekM