  • Date: Mon, 06 Feb 2006 12:33:20 +0100
    From: dwr <""dwr-usun-to\"@TEGO NIE MAgazeta.pl">
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dodatkowe drzwi na klatce schodowej

    Witam

    Mam pytanie dotyczace dodatkowych drzwi na klatce schodowej w bloku.
    Sa to drzwi odzielajace 3 mieszkania od wlasciwego korytarza.
    Czy takie drzwi sa legalna sprawa, czy np. stoja tylko za cichym
    przyzwoleniem spoldzielni mieszkaniowej?
    Czy np. jako nabywaca mieszkania w takiej "trojce" moge sie np. na nie
    nie godzic? Sa jakies ew. argumenty prawne, dot. np. bezpieczenstwa
    pozarowego, ewakucji etc..

    Potrzebuje takich argumentow nie tyle do likwidacji drzwi ile do
    potencjalnego postraszenia uciazliwego sasiada (wylaczyl swoj dzwonek a
    ich goscie korzystaja po prostu z naszego) ale byc moze w kosekwencji do
    ich likwidacji jesli racja w sprawie ich istnienia bylaby po mojej stronie.

    pozdrawiam serdecznie

    Darek