  • 1. Data: 2007-10-29 08:29:54
    Temat: Dodatek za wysłygę lat HELP!!!
    Od: "IwonaD" <moj_email:iwona_d1@tlen.pl>

    Witam!
    Jestem zatrudniony na pełnym etacie w instytucji (szkoła nauczyciel)
    jednocześnie w tej instytucji pełnię rolę administratora sieci komp.
    wynagradzany jestem za to z umowy o pracę na czas nieokreślony (1/4 etetu,
    stanowisko konserwator). Czy należy mi się za tą pracę dodatek za wysługę
    lat???

  • 2. Data: 2007-10-29 10:05:14
    Temat: Re: Dodatek za wysłygę lat HELP!!!
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:fg45rq$r0c$1@atlantis.news.tpi.pl IwonaD
    <moj_email:iwona_d1@tlen.pl> pisze:

> [...]
    > stanowisko konserwator). Czy należy mi się za tą pracę dodatek za wysługę
    Generalnie warunki wysługi lat dla nauczycieli określa art. 33 KN i
    rozporządzenie sprawie wysokości minimalnych stawek wynagrodzenia
    zasadniczego nauczycieli, ogólnych warunków przyznawania dodatków do
    wynagrodzenia zasadniczego oraz wynagradzania za pracę w dniu wolnym od
    pracy (Dz. U. nr 22 z 2005 r. poz. 181).
    Jednak konserwator to stanowisko należące do pionu administracji i obsługi.
    Nie ma obecnie aktu prawnego regulującego globalnie sprawy różnych dodatków,
    nagród jubileuszowych itp.
    Zajrzyj do regulaminu wynagradzania.

    --
    Jotte