  • 1. Data: 2004-12-15 12:04:20
    Temat: Dodatek funkcyjny a podstawa wymiaru zasiłku chorobowego
    Od: "maro" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Czesc
    w regulaminie wynagradzania mamy zapis:

    1. Pracownikowi zatrudnionemu na stanowisku związanym z kierowaniem zespołem
    przysługuje dodatek funkcyjny.
    2. Wysokość dodatku funkcyjnego, wynikającą z tabeli zaszeregowania stanowisk
    (tzw. taryfikatora) ustala się w relacji procentowej do najniższego
    wynagrodzenia, a określo-nej w tabeli stanowiącej załącznik nr 3 do
    regulaminu.

    i to wszystko co pisze o dodatku funkcyjnym i mam dylemat doczytalem sie
    ostatnio ze dodatek funkcyjny za czas choroby powinien byc wypłacany tak jak
    dodatek stazowy za czas choroby czyli bez skladek i bez zdrowotnego.

    ale jest zapis w regulaminie:

    5. Dodatek za wysługę lat przysługuje pracownikowi za dni, za które otrzymuje
    wynagro-dzenie.
    6. Dodatek przysługuje również za dni nieobecności w pracy z powodu
    niezdolności do pracy wskutek choroby bądź konieczności osobistego
    sprawowania opieki nad dziec-kiem lub chorym członkiem rodziny, za które
    pracownik otrzymuje wynagrodzenie lub zasiłek z ubezpieczenia społecznego.

    do obliczenia podstawy zasiłku nie bierzemy dodatku stazowego a bralismy
    dodatek funkcyjny a teraz to juz nie wiem sam, co z tym funkcyjnym.

    prosze o pomoc

    maro