  • Data: 2003-04-30 05:05:06
    Temat: Dodatek: Bardzo proszę o pomoc...
    Od: "Agent CIA" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dodam, że poprzednio od ponad 2 lat zarząd podpisywał umowę Z_TYMI_FIRMAMI
    które nie miały zamiaru nic robić w najbliższym czasie, uzasadniając to
    niskim zainteresowaniem Internetem. Były to firmy o wybitnie wygórowanych
    abonamentach. A gdy jakaś firma podłączyła już pół osiedla, to spółdzielnia
    każe się jej wynosić. Jedno jest gwarantowane - ten zarząd nie zostanie już
    ani jednej kadencji dłużej. Wnioskuje z tego, że być może została dana
    łapówa - zawiązanie umowy z całkiem firmą do kitu, która jeszcze nic nie
    robiła, a kazanie się wynosić orządnej o dobrej renomie. Myślę, czy nie
    byłoby rozsądne zawiadomienie prokuratury o podejrzeniu łapownictwa - moja
    obecna firma to sp. z.o.o. i jak zbankrutuje, to stracę np. cały koszt
    instalacji.