    From: "Andrzej Manski" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: "Dobrowolne poddanie sie karze"
    Date: Thu, 4 Mar 2004 12:40:30 +0100

    Piłem, prowadziłem. Cóż, młody i głupi. 3 piwa 3 godziny wczesniej,
    zawartość = 1%%, tendencja spadkowa (0,69 mg/l , po 5 minutach 0,61 mg/l)
    Zostałem już przesłuchany na policji, nie wiem co teraz robić, słyszałem o
    instytucji zwanej dobrowolnym poddaniu się karze. Co ona daje, czy mam teraz
    zaraz biec do prokuratury/sadu, czy czekac na wezwanie i na 1szej rozprawie
    poprosic o poddanie sie karze, czy normalnie dac sie osadzic broniac sie ze
    ze wzgledu na mlody wiek, niekaralnosc, chec kontunuoania nauki chcialbym
    zalagodzenia kary pienieznej lub zamiany na prace spoleczne?
    Znajomy (nie prawnik ale troszke sie zna - jest kuratorem) po chwili
    zastanowienia polecil mi czekac na wezwanie, i na pierwszej rozprawie
    wyluszczyc moje argumenty i dobrowolnie poprosic o kare.
    A co z kosztami sadowymi? Mam skladac jakies podanie czy to w trakcie czy po
    procesie?