    From: "Darek" <b...@m...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: [Do znawców prawa] Moja osobista tragedia !
    Date: Fri, 4 Nov 2005 15:39:21 +0100

    Witam !

    Okolo 7 lat temu mialem maly zabieg urologiczny ktory mial mi pomoc przy
    oddawaniu moczu. Prosta rzecz by sie zdawalo. Mialo to poprawic moj komfort
    zycia, wiec mysle sobie czemu nie.

    Po zabiegu wszystko ok wrocilem do normalnego zycia. A tu niespodzianka
    (brak wytrysku). Lekarz prowadzacy moje leczenie stwierdzil ze to minie z
    czasem, ze to normalne itd. Ale ze zabieg nie przyniosl okreslonych skutkow
    i z oddawaniem moczu nic sie nie zmienilo, wiec skierowal mnie do lekarza
    specjalisty z ktorym konsultowal swoj zabieg. Dajac do zrozumienia, ze to on
    jest za to odpowiedzialny.

    Nadal chodze do tego lekarza, chco teraz juz prywatnie (90zł wizyta), ale
    mialem krotko przerwe (brak pracy itp). Po prostu nie widze efektow
    leczenia, ale nadal chodze trzymajac sie glupiej nadzieji. Oczywiscie jesli
    chodzi o dzieci lekarz wtedy mowil zebym sie nie martwil, ze "jakos to
    bedzie". Ale w czasie ostatniej wizyty stwierdzil (troche juz poirytowany
    tym ze chodze i chodze do niego, a ciagle bez efektu) ze z oddawaniem moczu
    moze jeszcze da sie cos zrobic, ale z dziecmi to "nie jego dzialka", ze w
    sumie "sa jakies kliniki, moze cos poradza".

    Dodam tylko, ze przed niewinnym zabiegiem wszystko bylo w porzadku. Dopiero
    nie dawno od niezaleznego urologa dowiedzialem sie, ze zabieg ktory
    przeprowadzono ma taki skutek uboczny !!! Rozumiem zeby nie powiedziec tego
    60 letniemu staruszkowi, ale chlopakowi ktory ma 25 lat !!!!!!!! Ze
    konsekwncje tego zabiegu sa nieodwracalne.

    Pomine fakt, ze ktos bierze za to pieniadze, ale gdybym wiedzial o czyms
    takim przed zabiegiem to nigdy bym sie na nie zdecydowal !
    Nie wiem co dalej robic, moje zycie leglo w gruzach, kazdy lekarz urolog
    mowi mi ze lecze sie u jedynego takiego specjalisty.
    Nawet nie moge obiecac swojej przyszlej zonie, ze bedziemy mieli dzieci ...

    pozdrawiam i dziekuje za kazde dobre slowo (przepraszam za chaos w
    wypowidzi, ale pisze tylko skrotowo)

    Darek