  • 1. Data: 2002-07-09 23:07:30
    Temat: Dlaczego polskie prawo jest bezsilne?
    Od: Maciek <s...@f...onet.pl>

    No dlaczego?

  • 2. Data: 2002-07-10 08:40:04
    Temat: Re: Dlaczego polskie prawo jest bezsilne?
    Od: Maciek <s...@f...onet.pl>

    > A ja mysle, ze polskiemu prawu jest brak sily i dlatego jest bezsilne ;)

    To wlasnie sile brak jest mocy - prawo bardzo ogranicza.

  • 3. Data: 2002-07-10 09:47:58
    Od: "Obserwator z ramienia" <o...@h...com>

    "Maciek" <s...@f...onet.pl> wrote in message
    > No dlaczego?

    Przypomina mi sie kabaretowa piosenka pijaka w wykonaniu Jana Kobuszewskiego
    pt. "Dlaczego?"
    W refrenie on tez pytal: "Dlaaaaaszszszeeeegoooo? Czy pan nie wie tego?"
    :)))

    A ja mysle, ze polskiemu prawu jest brak sily i dlatego jest bezsilne ;)

    Walker

  • 4. Data: 2002-07-10 23:18:47
    Od: "JackT" <j...@p...REMOVE.sos.com.pl>

    Uzytkownik "Maciek" <s...@f...onet.pl> napisal w wiadomosci
    > No dlaczego?

    1. Bo prawo jest do dupy. Prawo jest tworzone przez prawników, dla prawników
    i ku korzysci prawników, a "prawnik" jest synonimem kłamcy, oszusta,
    kombinatora. Prawo nie sluzy "ludziom". Bo nikt nie odpowiada za knoty
    prawne (na szczeblu sejmu), a powinien. Wrecz tworzy sie prawo pod dorazne
    korzysci coponiektórych. Bo proces legislacyjny nic nie kosztuje jego
    animatorów.
    2. Bo wymiar prawa jest do dupy. Policja i sedziowie - przekupni. Adwokaci -
    drodzy (nie dla "ludzi"). A nawet, gdyby byli krysztalowi, to beda
    nieskuteczni ze wzgledu na zagmatwane i niespójne prawo.

    P.S. - Proponuje zaczac uzywac rzeczownika "lewo" (d: lewa, c: lewu, n:
    lewem...) na okreslenie tego, co u nas ustanawia parlament.

    --

    Dziekuje. Pozdrawiam. < < < JackT > > >
    ... "bo wicie, jest taki trynd..."

  • 5. Data: 2002-07-11 13:51:05
    Od: "rob" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JackT" <j...@p...REMOVE.sos.com.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > drodzy (nie dla "ludzi"). A nawet, gdyby byli krysztalowi, to beda
    > nieskuteczni ze wzgledu na zagmatwane i niespójne prawo.
    Zapomniałeś o prokuratorach, radcach prawnych i notariuszach. Jak pluć, to
    na całego.
    Jak słusznie zauważyłeś prawo jest stanowione przez parlament.A prawników w
    nim jak na lekarstwo. Za to "znawców" prawa masa. Wydaje im się, że mają
    receptę na każdy problem. No, ale i tak są lepsi od ciebie, bo ty tylko sam
    jad wysączyłeś.
    A tak na marginesie: spotkałeś się kiedyś z tym, żeby sędzia wziął łapówkę,
    czy tylko sądzisz po sobie?

    Rob