  • 21. Data: 2010-04-12 16:01:58
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieże za skuterkowców?
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    wiadomości grup dyskusyjnych:4bc323d9$...@n...home.net.pl...
    > Biorąc pod uwagę, jak chamsko i niebezpiecznie blisko niektórzy kierowcy
    > samochodów wyprzedzają jednoślady jadące "zbyt wolno" - paradoksalnie
    > taki szybszy skuter jest na polskich drogach bezpieczniejszy dla
    > użytkownika.

    Zwłaszcza, że droga wyprzedzania jest dłuższa.

    > Może dlatego nikt rozsądny nie czepia się nadmiernie.

    Może lepiej kupić Case Quadtrac 535?

  • 22. Data: 2010-04-12 16:49:07
    Temat: Re: Dlaczego nikt sie nie bieze za skuterkowców?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty pisze:
    > w wiadomości grup dyskusyjnych:4bc32626$...@n...home.net.pl...
    >
    > Nie pomylę. Przejścia rowerowe są oznakowane, a jak nawet brakuje
    > pionowych znaków to łatwo jest je odróżnić od "zebry".

    Srala-mądrala... Kiedyś się natniesz i jeśli kogoś uszkodzisz, to mam
    nadzieję nie dostaniesz zawiasów.

    Pamiętaj też, że inwalida na wózku to nadal pieszy.

  • 23. Data: 2010-04-12 20:28:08
    Od: WS <L...@c...pl>

    On 12 Kwi, 18:49, Andrzej Lawa
    > Pamiętaj też, że inwalida na wózku to nadal pieszy.

    osoba w wieku do 10 lat kierującą rowerem pod opieką osoby dorosłej
    tez ;)

    WS

  • 24. Data: 2010-04-13 08:09:35
    Od: r...@p...onet.pl

    > Widziałem nawet 125cm3 i 150cm3 rejestrowane jako motorowery.
    > Potem dziecko w wieku 13lat popierdziela takim czyms 100km/h.

    przecież w razie kontroli drogowej policja chyba nie jest taka głupia żeby nie
    odróżnić 50 od 125 czy 150, a wtedy zabiorą dowód rejestracyjny, a "skuter"
    trafi na parking policyjny.

  • 25. Data: 2010-04-13 15:22:06
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-04-13 10:09, Użytkownik r...@p...onet.pl napisał:

    > przecież w razie kontroli drogowej policja chyba nie jest taka głupia żeby nie
    > odróżnić 50 od 125 czy 150, a wtedy zabiorą dowód rejestracyjny, a "skuter"
    > trafi na parking policyjny.

    Znasz skuteczny sposób stwierdzenia pojemności poza rozkręceniem
    cylindra, zmierzeniem średnicy, ustaleniem skoku tłoka a na
    podstawie tak zebranych danych trzeba jeszcze policzyć.
    Ilu geniuszy od obsługi radaru potrafi to zrobić i ile będzie
    chciało ?

    Pozdrawiam

  • 26. Data: 2010-04-15 15:39:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    qwerty pisze:

    > Zwłaszcza, że droga wyprzedzania jest dłuższa.

    W odróżnieniu od ciebie nie każdy kierowca samochodu ma psychozę
    natręctw i przymus wyprzedzenia każdego małego jednośladu.

    > Może lepiej kupić Case Quadtrac 535?

    ...a jak wyłupiesz prąd i benzynę...

  • 27. Data: 2010-04-15 15:43:10
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    r...@p...onet.pl pisze:

    > przecież w razie kontroli drogowej policja chyba nie jest taka głupia żeby nie
    > odróżnić 50 od 125 czy 150, a wtedy zabiorą dowód rejestracyjny, a "skuter"
    > trafi na parking policyjny.

    Od kiedy polska policja jeździ z polowym zestawem do rozmontowywania
    silników i mierzenia pojemności skokowej? ;->

    I jak są to jakieś wybrane tylko patrole - to gdzie je znaleźć? Pytam,
    bo potrzebuję u siebie rozebrać silnik, bo mi jeden głupi simmering
    poszedł w driebiezgi i bez rozmontowania tego nie zrobię.

    Aha - i czy obsłużą także tych, co mają w dowodzie wbite "motocykl"? Bo
    mój to ćwierćlitrowa Honda Foresight...

  • 28. Data: 2010-04-15 20:43:40
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    SzalonyKapelusznik pisze:

    > A probowles kiedys zatrzymac taki "skuter"? Gorzej niz motor. W

    Czyżbyś ty próbował? Przyznasz się do tego na piśmie? ;->