eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego nie dotrzymuja warunków gwarancji? › Dlaczego nie dotrzymuja warunków gwarancji?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!news.ipartners.pl!newsfeed.tpinternet.pl!at
    lantis.news.tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: "WB" <k...@k...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Dlaczego nie dotrzymuja warunków gwarancji?
    Date: Thu, 11 Mar 2004 11:02:36 +0100
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <c2pd9u$omo$1@nemesis.news.tpi.pl>
    NNTP-Posting-Host: pc206.bydgoszcz.sdi.tpnet.pl
    X-Trace: nemesis.news.tpi.pl 1078999176 25304 213.25.10.206 (11 Mar 2004 09:59:36
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Mar 2004 09:59:36 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1106
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1106
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:199969
    [ ukryj nagłówki ]

    Witam :)
    W ub. roku kupiłem notebooka z rzekomo 24 miesięczna gwarancją. Praktycznie
    przez cały czas pracowałem na zasilaniu z sieci. Niedawno pojawiła się
    potrzeba pracy w terenie, tym samym pracy na zasilaniu bateryjnym i tu
    przykra niespodzianka - bateria trzyma zaledwie 3 min. Na poczatku kiedy
    sprawdzałem tuz po zakupie można było pracować 2 godziny.

    Kiedy zgłosiłem się z problemem do firmy Maxdata Sp. z o.o. - dystrybutora
    tego sprzętu, zostałem poinformowany, że gwarancja na baterię wynosi 6
    miesięcy i tak wogóle, to niby niejest część składowa komputera. Sprawdziłem
    warunki gwarancji, które umieszczone są na stronie firmowej i rzeczywiście
    jest tam zapis o 6-cio miesięcznej gwarancji na baterię, jednak warunki,
    które ja otrzymałem w momencie zakupu sprzętu nie mają takiego zapisu i
    różnią się nieco.

    Moim zdaniem firma powinna respektować warunki, które ja otrzymałem, bo
    nawet nie było żadnego aneksu, a i na takowy chyba powinienem wyrazić swoją
    zgodę.
    Problem w tym, że niewiem kiedy dokładnie bateria mogła ulec awarii, bo nie
    kontrolowałem jej stanu technicznego do chwili obecnej.

    W odpowiedzi otrzymałem informację:
    " Akumulator nie wchodzi w skład notebooka ale jest oddzielnie opakowany i
    jest dostarczany przez producenta jako dodatkowy element umożliwiający
    korzystanie z notebooka, gdy nie jest on podłączony do sieci."
    - co nie do końca jest prawdą, bo ma swój nr seryjny i występuje na liście
    elementów objetych gwarancją. Poza tym kupując sprzet nie miałem możliwości
    zakupu samego noteboka bez baterii, za którą zapłaciłem (tu cena nowej ok.
    500-700 zł).

    Czy w związku z posiadaniem swojej karty gwarancyjnej, która nie wspomina o
    6-cio miesięcznej gwarancji na baterię mogę domagac się wymiany na nowa lub
    sprawną baterię?

    Dziękuje z góry za wszystkie odpowiedzi, jesli ktoś byłby na tyle
    zainteresowany chetnie podesle swoje warunki gwarancji do wglądu i te, które
    obecnie sa na stronach Maxdata Polska.

    Pozdrawiam
    Waldek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1