  • 21. Data: 2005-10-01 20:32:51
    Temat: Re: Dialer-czy muszę płacić?
    Od: scream <n...@p...pl>

    Arek napisał(a):
    > TPSA chce Cię okraść, Ty o tym wiesz i chcesz na to przyzwolić ?

    TPSA nie chce go okraść, gdyż TPSA zrealizowała usługę i chce po prostu
    za nią pieniędzy. Jeśli ktokolwiek chce go okraść, to producent tego
    "dialera", o ile taki w ogóle istnieje - bo jak na razie jedynym
    potwierdzeniem tego są jego posty.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 22. Data: 2005-10-01 20:40:59
    Od: Arek <a...@e...net>

    Użytkownik scream napisał:
> [...]
    > za nią pieniędzy. Jeśli ktokolwiek chce go okraść, to producent tego
    > "dialera", o ile taki w ogóle istnieje - bo jak na razie jedynym

    Durnia zgrywałeś tu juz wystarczająco, nie mam zamiaru patrzeć jak
    ponownie rżniesz debila.
    Wystarczy, że polskie sądy przyznają, ze TP SA NIE MA ŻADNEGO PRAWA brać
    pieniędzy za takie "usługi" i wszystko na temat.

    zdrowka
    Arek

    --
    www.eteria.net

  • 23. Data: 2005-10-01 21:07:04
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Arek napisał(a):

    > Wystarczy, że polskie sądy przyznają, ze TP SA NIE MA ŻADNEGO PRAWA brać
    > pieniędzy za takie "usługi" i wszystko na temat.

    Podaj konkretne orzeczenie, że "nie ma żadnego prawa".

    M.

  • 24. Data: 2005-10-02 06:10:23
    Od: "Artur M. Piwko" <p...@p...kielce.pl>

    In the darkest hour on Sat, 01 Oct 2005 23:07:04 +0200,
    Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl> screamed:

    > Podaj konkretne orzeczenie, że "nie ma żadnego prawa".

    Powinieneś już wiedzieć, że kandydaci na kandydatów na prezydenta sypią
    aksjomatami jak z rękawa... <:

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:239B ]
    [ 08:09:54 user up 10752 days, 20:04, 1 user, load average: 0.06, 0.06, 0.06 ]

    All my life I wanted to be someone; I guess I should have been more specific.

  • 25. Data: 2005-10-02 06:22:33
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Artur M. Piwko napisał(a):

    > Powinieneś już wiedzieć, że kandydaci na kandydatów na prezydenta sypią
    > aksjomatami jak z rękawa... <:

    Ale ja to wiem ;-) Może arbuz też sie dowie :-P

    M.

  • 26. Data: 2005-10-02 18:09:16
    Od: "Padre" <s...@e...wroc.pl>

    Użytkownik "Lucjan" <g...@g...pl> napisał...

    > Wyroki, więc skończyło się w sądzie - w moim przypadku to skórka niewarta
    > wyprawki Ale, proszę, napisz coś więcej jak to wyglądało

    http://www.teleprawo.pl/pDialery.htm

    Sławek

  • 27. Data: 2005-10-02 19:25:53
    Od: scream <n...@p...pl>

    Padre napisał(a):
    > http://www.teleprawo.pl/pDialery.htm

    "Powołany biegły stwierdził że zbadane przez niego dialery są mało
    złośliwe, łatwo się deinstalują, nie realizują połączenia automatycznie
    - użytkownik sam podejmuje decyzję co do ich działania. Stwierdził dalej
    że dialery nie instalują się same z siebie lecz są aplikowane do systemu
    operacyjnego za pośrednictwem procedur zawartych w skryptach stron
    internetowych, złośliwości oprogramowania należy zatem upatrywać w
    samych stronach otwieranych przez użytkownika internetu. W swojej opinii
    biegły stwierdził że wszystkie dialery zawierały informację o kosztach
    połączenia jak i o treści stron do których prowadzą."

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 28. Data: 2005-10-03 20:17:56
    Od: Lucjan <s...@s...invalid>

    Witaj

    > Nie widzę tam żadnego dialera. Jest jedynie program do dodawania
    > buttona w IE, który u mnie zresztą nie dodaje tego buttona :)
    >
    > Ponawiam moją prośbę. Prześlij mi ten program. Jeśli naprawdę jest
    > tak jak mówisz, to autor poniesie konsekwencje :)

    Nie znam się na tym, ale kiedy ja wchodzę na www.sms.priv.pl to:

    - wyskakują okienka instalacji programu do wysyłania, a po zatwierdzeniu
    na pulpicie oraz w menu start pojawiają się pliki msg.exe i plik.exe,
    które są identyczne
    - w c:\Program Files\ pojawia się katalog Dialer.pl, w którym m.in. jest
    plik user32.exe
    - w rejestrze do autostartu dodawany jest zapis "C:\Program
    Files\Dialer.pl\user32.exe" -user
    - tworzy się połączenie modemowe z numerem ,0700581828

    Ponieważ chciałeś, wysyłam na priv wszystkie "dowody przestępstwa":
    pliki, ten katalog i screeny tych komunikatów Liczę, że z tymi
    konsekwencjami nie żartowałeś :)

    pozdrawiam