  • 1. Data: 2002-07-05 13:52:16
    Temat: Delegowanie pracownika
    Od: "leszkin" <l...@p...onet.pl>

    Witam!
    Mam taką sytuację:
    Dyrektor chce mnie delegować do pracy do innego POK,
    który jest w mieście leżącym ponad 100 km od mojego obecnego
    miejsca pracy i zamieszkania. Przewidywany okres to koło 3 miesięcy.
    Jakie mam możliwości powiedzenia nie.
    Gdzie ewent. szukać jakiejś podpórki prawnej?
    pzdr
    Leszek

  • 2. Data: 2002-07-07 09:09:05
    Temat: Re: Delegowanie pracownika
    Od: "spider" <s...@l...warszawa.pl>

    "leszkin" wrote;
> [...]
    > Jakie mam możliwości powiedzenia nie.
    > Gdzie ewent. szukać jakiejś podpórki prawnej?

    Napisz dokładniej co to za branża. Może roszyfrowanie skrótu POK jest
    wystarczające, ale jakoś nie mogę się domyślić.

    spider

  • 3. Data: 2002-07-08 05:40:10
    Od: Arcimek <a...@t...pl>

    Witam!

    spider wrote:
    > Napisz dokładniej co to za branża. Może roszyfrowanie skrótu POK jest
    > wystarczające, ale jakoś nie mogę się domyślić.

    Punkt Obslugi Klienta...
    Ale mysle ze jednak nasz wspolny kolega Jerzy G. mial racje... nie ma
    sensu TAM
    siedziec... naprawde lepiej jest zmienic prace (przynajmniej ja na tym
    dobrze wyszedlem.....)

    --
    Darek Arcimowicz
    Szczecin

    a...@t...pl

  • 4. Data: 2002-07-08 08:49:14
    Od: "leszkin" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik spider <s...@l...warszawa.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:ag90cr$jpo$...@n...tpi.pl...
    > Napisz dokładniej co to za branża. Może roszyfrowanie skrótu POK jest
    > wystarczające, ale jakoś nie mogę się domyślić.

    POK to placówka Biura Maklerskiego.

    A za ewent. już dziękuję. Decyzja zapadła. Na tak.
    pzdr
    leszkin