    From: "Malgorzata Sep" <m...@o...eu>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.praca.dyskusje
    Subject: Delegacja
    Date: Fri, 23 Mar 2007 07:09:13 +0100

    Cześć

    W firmie, w której pracuję, od 1 marca obniżone zostały stawki za tzw.
    kilometrówkę
    (o ponad 50%), a decyzję tę podano do wiadomości 28 lutego. W tym czasie
    siedziałam
    w delegacji w Jeleniej Górze (a że firma jest w Płocku, więc odległość
    spora). Czy
    główna księgowa ma rację twierdząc, że moją delegację - wyjazd 25 lutego,
    powrót
    3 marca - chce mi rozliczyć po nowych stawkach? Przecież to jest coś jakby
    zmiana
    warunków umowy w trakcie jej obowiązywania. Gdybym wiedziała wcześniej, że
    policzą mi po takiej stawce, pojechałabym autobusem.

    Jeśli firma nie ma racji, to jak mam domagać się należnych mi pieniędzy?
    Wystąpić do
    sądu pracy? Co ewentualnie zrobić wcześniej, by przedstawiciel firmy nie
    powiedział
    w sądzie, że on gotowy był wypłacić po dawnej stawce, bo oczywiście nikt mi
    nie chce
    na druku delegacji potwoerdzić na pismie odmowy wypłaty po starej stawce?
    Wysłać żądanie listem poleconym czy jak? Będę wdzięczna za każdą radę,
    zarówno
    na grupie, jak tez na m...@o...eu.

    Pozdrawiam serdecznie
    Małgosia