  • 31. Data: 2018-02-13 08:05:14
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją [Was: Dbają o swoje dupska]
    Od: Marek <t...@f...pl>

    > Co ma piernik do wiatraka? Czy z faktu że PO ma grzechy na sumieniu ma
    > wynikać że łamanie konstytucji przez Dudę czy Szydło jest mniej
    > nachalny? A poza tym, miałeś powiedzieć co dobrego PIS zrobił dla kraju.
    > Jakoś ciężko ci idzie. Ja mogę ci wyliczyć grzechy PIS-u bez trudu.
    > Chcesz?

    A te grzechy to czyje?

    1) Afera taśmowa
    2) Afera hazardowa
    3) Afera wyciągowa
    4) Afera stadionowa
    5) Afera autostradowa
    6) Afera stoczniowa
    7) Afera AmberGold
    8) Afera Elewaru
    9) Afera z informatyzacją MSW
    10) Afera z budową gazo portu w Świnoujściu/dostawami gazu z Kataru
    11) Afera z budową elektrowni atomowej (od 5 lat trwa "wybieranie" lokalizacji, a
    zarząd specjalnych spółek bierze kasę)
    12) Afera z opóźnieniem publikacji przez Rządowe Centrum Legislacji ustawy o rajach
    podatkowych
    13) Grabież Polakom połowy oszczędności emerytalnych zgromadzonych w OFE (153 mld zł)
    14) Wydłużenie obowiązku pracy (wieku emerytalnego) o 7 lat u kobiet i 2 lata u
    mężczyzn
    15) Rozrost biurokracji (sto tysięcy nowych etatów)
    16) Drastyczny wzrost zadłużenia kraju (z 530 mld zł do blisko 1 bln zł)
    17) Podniesienie VAT-u na wszystko
    18) Podwyższenie o 1/3 składki rentowej (ZUS) dla przedsiębiorców
    19) Zamrożenie na 8 lat kwoty wolnej od podatku, kwot uzyskania przychodu oraz progów
    podatkowych
    20) Podniesienie akcyzy na paliwo
    21) Likwidacja ulg podatkowych (budowlana, internetowa)
    22) Zmniejszenie o 1/3 zasiłku pogrzebowego
    23) Wprowadzenie nowego podatku paliwowego - tzw. opłaty zapasowej
    24) Nałożenie na Lasy Państwowe haraczu w postaci podatku od przychodu (a nie
    dochodu!)
    25) Prace nad wprowadzeniem podatku smartfonowego i tabletowego
    26) Prace nad wprowadzeniem podatku audiowizualnego
    27) Przyjęcie zabójczego dla polskiej gospodarki pakietu klimatycznego
    28) Zgoda na wprowadzenie do Polski GMO
    29) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu dostępu obywateli do informacji publicznej
    30) Przyjęcie ustawy o ograniczeniu wolności zgromadzeń
    31) Przyjęcie ustawy o "bratniej pomocy" (tzw. ustawa 1066)
    32) Spuszczenie w sejmowym klozecie kilku milionów podpisów złożonych pod
    obywatelskimi inicjatywami
    referendalno-ustawodawczymi
    33) Utajnienie raportu o nieprawidłowościach w ZUS do jakich doszło w latach 2008 -
    2013
    34) Próba nocnej zmiany Konstytucji RP, która umożliwiłaby sprzedaż Lasów Państwowych
    35) Doprowadzenie do tragicznego stanu publicznej służby zdrowia (czekanie po kilka
    lat na wizytę u lekarza specjalisty)
    36) Podpisanie z Rosją niekorzystnej umowy gazowej (najdroższy gaz w Europie)
    37) Blisko 3-letni paraliż legislacyjny w sprawie wydobywania gazu łupkowego
    38) Drenaż Funduszu Rezerwy Demograficznej
    39) Wyprzedaż majątku narodowego za ponad 65 mld zł (w tym spółek strategicznych
    takich jak Azoty Tarnów);
    40) Ograniczenie potencjału militarnego
    41) Brak przemyślanej i suwerennej polityki zagranicznej
    42) Wszechobecny nepotyzm i kolesiostwo (tysiące stanowisk opłacanych z publicznej
    kasy dla kolesi z Platformy
    "Obywatelskiej"
    i PSL).
    43) Podłuchy 80 dziennikarzy
    44) Zwolnienie około 600 osób z TVP po wygranych wyborach przez PO

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 32. Data: 2018-02-13 08:08:09
    Temat: Re: Dbają o swoje dupska
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 08:00, Marek pisze:

    > Nie mam jeszcze dzieci, więc nie biorę 500+ :P

    > Konstytucję to tuż przed ostatnimi wyborami parlamentarnymi złamała
    > mafia PO razem
    > z BUL-em ingerując w Trybunał Konstytucyjny, wielokrotnie było to
    > wałkowane i nadal
    > są tacy, do których umysłu to nie dotarło.

    A możesz zrozumieć, że jak ktoś nie pochwala tego co robi PiS, to wcale
    nie jest wyborcą PO, czy to dla Ciebie zbyt skomplikowane?

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 33. Data: 2018-02-13 08:10:22
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 00:21, RadoslawF pisze:

    > Spytaj się w miejscu gdzie sam łykasz propagandę ile jest aktualnie
    > prywatyzowanych w stolicy kamienic a ile było kilka lat temu.

    Prywatyzowanych, czy nie, jakby Kwachu, a potem kolejni prezydenci nie
    vetowali ustaw reprywatyzacyjnych, nie byłoby takiego burdelu w wa-wie i
    innych miastach...

    --
    http://kaczu.ppa.pl

  • 34. Data: 2018-02-13 08:18:45
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 13 Feb 2018 08:05:14 +0100, Marek napisał(a):

    > A te grzechy to czyje?
    >
    > 1) Afera taśmowa

    Bardzo ładnie odrobiłeś pracę domową. A teraz opowiedz własnymi słowami co
    dobrego PIS zrobił dla kraju.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 35. Data: 2018-02-13 08:22:40
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 22:41, rg pisze:

    > To może nas oświecisz?
    > Zacznij od hmmm np. Zalewskiej i jej totalnego spierd**** edukacji tzn.
    > sukcesów w reformowaniu.

    Wprowadzenie starego systemu 8-klasowego chwali sobie wiele komitetów rodzicielskich
    i nauczycieli, poza prezesem ZNP Sławomirem Broniarzem (wiadomo, totalna opozycja),
    więc nie pierdol, że ta reforma jest zła, bo to przez gimnazja drastycznie obniżył
    się
    poziom nauczania.

    > Sukcesy na polu polityki zagranicznej i oraz w MSW też fajnie byłoby pokazać,
    > bo nagrody dostali sowite :)

    Przynajmniej MSZ dba o polskie interesy, a nie niemieckie, jak za mafii PO.
    A Światowe Dni Młodzieży, szczyt NATO, wizyta Trumpa to czyj sukces?
    Słabą masz pamięć.

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 36. Data: 2018-02-13 08:27:48
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 14:49, Olin pisze:

    > Nie mam wątpliwości, że ormowcy dobrej zmiany są zadowoleni z obecnego
    > rządu. Przy innym za trollowanie płacono by im mniej.

    To twój stary pewnie był w UB/SB, katował wrogów PRL, a teraz PIS mu zabrał
    sowitą emeryturę i kwiczysz. I dobrze, tak ma być :-)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 37. Data: 2018-02-13 08:28:58
    Od: Marek <t...@f...pl>

    W dniu 2018-02-12 o 21:10, RadoslawF pisze:

    > Ormowcy byli zadowoleni z poprzednich rządów, na aktualne narzekają.

    Oni kwiczą :-)

    --
    Pzdr.
    Marek

  • 38. Data: 2018-02-13 08:58:04
    Temat: Re: Kiedyś mało ważna konstytucyjka TERAZ jest kluczową Konstytucją
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    "P.B." <p...@w...pl> pisze:

    > Bardzo ładnie odrobiłeś pracę domową. A teraz opowiedz własnymi
    > słowami co dobrego PIS zrobił dla kraju.

    Dał wyborcom do wyboru alternatywę wobec PO?

    Jak alternatywa dobra nie była to opierdalaj idiotów którzy wprowadzili
    do prawa próg wyborczy 5% i aż tak bardzo ograniczyli wyborcom dostępny wybór.

    --
    A. Filip

  • 39. Data: 2018-02-13 09:00:06
    Od: Tomasz Kaczanowski <k...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-02-13 o 08:22, Marek pisze:

> [...]
    > opozycja),
    > więc nie pierdol, że ta reforma jest zła, bo to przez gimnazja

    Niezależnie od sensu/braku sensu wprowadzenia tego systemu, sposób
    wprowadzenia woła o pomstę do nieba. Mam kontakt z rodzicami obecnych 7
    klasistów, na prawdę, nie chciałbyś słyszeć, co maja do powiedzenia
    a'propos tej zmiany.

    > Przynajmniej MSZ dba o polskie interesy, a nie niemieckie, jak za mafii PO.
    > A Światowe Dni Młodzieży, szczyt NATO, wizyta Trumpa to czyj sukces?
    > Słabą masz pamięć.

    Pierdu pierdu. Jak nie ma się co powiedzieć na strzelane gafy i
    zachowywanie sie jak słoń s składzie porcelany, to się mówi, że sie dba
    o interesy tylko, że wszystko się traci... Ot logika... Wiesz na czym
    polega dbanie o interesy? O załatwianiu ich skutecznym, niezależnie, czy
    wchodząc w koalicję z Niemcami, czy Słowakami, czy Węgrami. Jest coś do
    załatwienia, montuje się koalicje. Wymachiwanie szabelką i obrazanie się
    na wszystkich to najgłupsze co można robić...

    --
    http://zrzeda.pl

  • 40. Data: 2018-02-13 09:21:40
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Marek <t...@f...pl> napisał(-a):

> [...]
    > więc nie pierdol, że ta reforma jest zła, bo to przez gimnazja drastycznie obniżył

    No i widzisz do czego prowadzi łykanie propagandy?
    Od czasów wprowadzenia gimnazjów Polska systematycznie jest coraz wyżej w
    rankingu PISA (doczytaj sobie).
    Za to "chwali sobie wiele" to typowa mowa-prawa -- akurat większość nie chwali,
    ponieważ generalnie wprowadziła bałagan (który dopiero będzie narastał).

    Poczytaj o 7-klasistach (i nie z goebbelsowskiej TV).

    > Przynajmniej MSZ dba o polskie interesy, a nie niemieckie, jak za mafii PO.
    > A Światowe Dni Młodzieży, szczyt NATO, wizyta Trumpa to czyj sukces?
    > Słabą masz pamięć.

    Jaki to sukces, coś z niego wynikło konkretnego?