  • 11. Data: 2004-06-23 12:29:46
    Temat: Re: Ugoda i wpisanie w koszty?
    Od: Jacekk<j...@p...fm>

    Dzieki za odpowiedz, rozmawialem dzis ze znajomym i sugerowal aby
    zwrocic sie do wierzycieli aby w zaistnialej sytuacji, gdzie kazdy
    otrzymuje po 30-50 PLN miesiecznie nigdy nie odzyskają calej
    wierzytelnosci i lepszym dla nich roziwazaniem bedzie wpisanie tego
    zadluzenia w koszty dzialalnosci.

    Czy znacie firme prawniczą która by poprowadziła takie postępowanie
    ugodowe?

    Jacek

    > To nawet i dobrze bo w takim momencie zastosowanie znajduje
    ogolna regula
    > regresowa z kc 9moze ona byc ewentualnie modyfikowana w
    wewnetrzych stos
    > miedzy dluznikami solidarnymi). Tymczasem, zgodnie z art. 376 kc -
    dluznik
    > solidarny, ktory spelnil swiadczenie, moze zadac zwrotu w czesciach
    rownych od
    > pozostalych dluznikow. Podejrzewam jednak, ze w opisywanym przez
    Ciebie

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 12. Data: 2004-12-07 17:55:52
    Temat: Re: Dawne długi S.C. a upadłośc konsumencka
    Od: Joanna<j...@h...com>

    > Użytkownik "Jacekk" napisał w wiadomości

    > niestety. dla wierzycieli "stety" że mamy takie prawo i póki co można
    > dochodzić zobowiązań z majątku jakiegokolwiek
    dłużnika "solidarnościowego".