    From: "Arte" <s...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Data rozpoczecia dzialalnosci-problem-pilne!!!
    Date: Wed, 26 Mar 2003 17:55:37 +0100

    Pojawil sie pewien problem i w zwiazku z tym mam prosbe o pomoc.

    Jaki termin mowiacy o rozpoczeciu dzialalnosci gospodarczej decyduje o
    powstaniu obowiazku ubezpieczenia zdrowotnego?
    Czy jest to termin podany na wpisie do gminnej ewidencji dzialalnosci (do
    tej pory wszyscy przekonywali mnie ze nie)
    Czy jest to dzien faktycznego rozpoczecia dzialalnosci (zalozenie i
    zgloszenie ksiegi, pierwsza faktura)

    Podany na zgloszeniu termin mialem w listopadzie ub.roku ale do marca tego
    roku faktycznie nie rozpoczynalem dzialalnosci. Teraz ZUS chce skladki za te
    miesiace a ja nie za bardzo mam zamiar placic bo niby za co jak zadna
    dzialalnosc sie nie odbywala.

    Prosze o pomoc w tej kwestii.