    From: "pt" <p...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Darowizna bez notariusza
    Date: Sun, 2 Nov 2008 22:26:39 +0100

    Witam wszystkich
    Mam takie pytanie: Czy można obejść się bez notariusza przy darowiźnie
    części własności mieszkania, a jeżeli tak, to w jaki sposób?
    Po śmierci ojca mieszkanie (własnościowe) w spadku otrzymała mama i w
    jakichś niewielkich częściach ja i brat. Teraz mama chce je sprzedać albo
    zamienić na inne. Przeprowadzenie tych czynności, jak przypuszczam, wymaga
    obecności wszystkich współwłaścicieli. Dlatego też chcemy przekazać całość
    praw do tego mieszkania mamie, jednak nie chcemy ponosić jakichś dodatkowych
    kosztów, stąd powyższe pytanie.
    Pozdrawiam
    PawelT