  • 1. Data: 2002-11-24 22:48:57
    Temat: MOJ rozwod
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    hej prawnicy miasta aniolow!!!!!!!!!!
    kto mi wysle gotowy wzor albo pomoc z : pozew o rozwod bez orzekania winy .
    mam juz dosyc mojej kochanej zonki!!!! wlasnie mi rozciela kluczem skron i
    zabrala mi synka. mam dosyc i chce spokoju.
    pomocy
    skrzywdzony jakub

  • 2. Data: 2002-11-25 08:00:12
    Temat: Re: MOJ rozwod
    Od: a...@p...onet.pl

    Bez orzekania o winie? Bardzo wątpię. Zadanie na dzisiaj: biegnij na policję a
    potem zrób obdukcję.
    Szczerze współczuję
    Alek

  • 3. Data: 2002-11-25 09:00:25
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    juz mam obdukcje, ale nie chce uzywac takich argumentow w sadzie , dlatego
    chce bez orzekania o winie. moze ktos ma gotowy wzor pisemka to bylbym
    bardzo wdzieczny i zaprosil na piwko

  • 4. Data: 2002-11-25 09:53:10
    Od: a...@p...onet.pl

    Spróbuj tutaj: http://www.wstroneojca.ngo.pl/index.html
    Alek

  • 5. Data: 2002-11-25 14:34:43
    Od: "Jeannette" <j...@p...onet.pl>

    W lewym górnym rogu znajdziesz wszystko na temat rozwodu, łącznie z wzorami
    pism sądowych
    http://www.rzeczpospolita.pl/prawo/
    Pozdrawiam Jeannette

  • 6. Data: 2002-11-25 16:20:04
    Od: "cuba" <j...@p...onet.pl>

    jestescie kochani !!! takie wsparcia potrzebowalem !!!!!!!!!!!
    pozdr