  • 1. Data: 2002-04-10 14:06:10
    Temat: Dane osobowe pracownikow
    Od: "TB" <t...@n...pl>

    Dzień dobry

    Mam pytanie związane z danymi osobowymi pracowników firmy. Czy w świetle
    Ustawy o Ochronie Danych Osobowych taki zbiór zawierający dane osobowe
    byłych oraz obecnych pracowników musi być zgłoszony przez
    pracodawcę/właściciela do GIODO jako zbiór danych osobowych podlegających
    przetwarzaniu? Czy taki zbiór stanowi wogóle strefę zainteresowań
    przedmiotowej Ustawy?

    Pozdrawiam serdecznie

    Tomasz Białas

  • 2. Data: 2002-04-10 19:22:51
    Temat: Re: Dane osobowe pracownikow
    Od: Kamil Jonca <k...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 10 Apr 2002 16:06:10 +0200,
    osoba podpisana: TB <t...@n...pl>
    napisała:
> [...]
    > pracodawcę/właściciela do GIODO jako zbiór danych osobowych podlegających
    > przetwarzaniu? Czy taki zbiór stanowi wogóle strefę zainteresowań

    IMHO Nie. Art 43 ustawy

    KJ

    --
    Ten tekst powstał w nadziei, ze bedzie komuś przydatny, jednak autor nie
    bierze odpowiedzialnosci za skutki wynikłe z jego przeczytania.