  • 1. Data: 2005-07-26 12:31:00
    Temat: DHL Servisco - zamiast wystawic korekty F.V sprzedal dlug KRONN Sp z o.o.
    Od: "E.W." <e...@s...pl(USUN_ANTYSPAM)>

    Witam. Prosze o porade. DHL Servisco wystawili mojej firmie kilka F.VAT , w
    3 z nich sa bledy na moja niekorzysc - dodatkowe uslugi nie zgadzaja sie z
    tymi co mam zaznaczone na listach przewozowych, czyli wlasciwie naciagali
    liczac na to ze nie dopatrze sie drobnych kwot po kilka/kilkanascie pln.
    Sprawe zglosilem w odpowiednim czasie wDHL, handlowiec powiedzial ze
    zalatwi korekty F.VAt i dostane je poczta. Zamiast tego dostalem list z
    dzialu ksiegowosci ze moje reklamacje nie zostaly uznane - wg nich wsz sie
    zgadza. Ale sa listy przewozowe i widac na nich jakie uslugi byly zamowione
    a jakie nie - wiec to pismo oczywiscie wyrzucilem. DHL straszyl listownie
    najpierw sadem (kwota laczna wsz F.Vat to 780pln) , pozniej windykatorami i
    na koniec sprzedal dlug KRONN Sp z o.o , ktorzy teraz sie upominaja o niego.
    Co ciekawe - ani razu z DHL nie dzwonili do mnie omowic szczegoly.
    Pracownikowi Kronn tez powiedzialem ze nie mam zamiaru placic poki nie
    dostane poprawnych F.VAT i ze niech sami sie zajmuja szukaniem kopii listow
    przewozowych i sprawdzaniem niezgodnosci uslug w F.VAT, pomagac im nie chce
    bo szkoda mi czasu a i nie musze.. ? Oczywiscie powiadomili o tym ze nie
    beda nic sprawdzac i ze kieruja sprawe na droge sadowa.

    Czy w tej sytuacji :
    1) mam sie obawiac ze faktycznie dojdzie do sadu?
    2) jakie negatywne dla mojej firmy decyzje sadu na mnie czekaja ?
    3) firma (jednoosobowa DG) bedzie rozwiazana (ta widniejaca na F.Vat) za ok.
    tydzien i
    juz mam nowy wpis - ta sama nazwa, ale jest juz spolka cywilna , poniewaz
    zostal przyjety wspolnik - czy i jaki to ma wplyw na ewentualna sprawe i
    zadluzenie ?

    Bardzo dziekuje za ewentualne porady , nawet krotkie
    Podkreslam ze nie unikam zaplaty, ale placic oszustom tez nie chce. Z uslug
    DHLa nie korzystam juz oczywiscie i zdecydowanie odradzam - niska jakosc
    obslugi i te drobne oszustwa robia z tej firmy "dresiarza rynkowego"