  • 1. Data: 2006-12-05 11:54:48
    Temat: DG + kupno samochodu osobowego.
    Od: Simon <p...@p...onet.pl>

    Witam,
    mam taki problem:
    jest samochód, którego właścicielami są moja ciotka i moja dziewczyna (taki
    dziwny układ). Ja prowadzę działalność gospodarczą i chcę wpisać go do
    srodków trwałych. Czy muszę go od ciotki i dziewczyny kupić? Czy możliwa
    jest jakaś umowa "oddania" samochodu?

    I kolejna kwestia: chciałbym aby wpółwlaściecielem tegoż samochodu była moja
    dziewczyna. Czy jest to możliwe? Samochód zarejestrowany na mnie i moja
    dziewczyne, będący wpisany jako srodek trwały tylko mojej firmy? Jak w
    takim wypadku napisać umowę "przejęcia" samochodu?

    Dziekuje.

    --
    Simon