  • 1. Data: 2002-09-24 18:34:05
    Temat: DG i raty - help !
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Witam.
    Czy prowadzac wlasna dzialalnosc mam szanse wziac kredyt
    na zakup okien na raty?

    Z koncem sierpnia wygasla mi umowa o prace (na czas okreslony)
    i teraz musze przejsc na samozatrudnienie. Dzialanosc rozpoczne
    z poczatkiem pazdziernika.

    Juz parokrotnie spotkalem sie z koniecznoscia podania wysokosci
    swoich zarobkow. Co ja mam wpisac (np. we wniosku kredytowym)???

    Dziekuje z gory za pomoc.

    GreG

  • 2. Data: 2002-09-24 21:33:21
    Temat: Re: DG i raty - help !
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 24 Sep 2002, GreG wrote:

> [...]
    >+ Z koncem sierpnia wygasla mi umowa o prace (na czas okreslony)
    >+ i teraz musze przejsc na samozatrudnienie. Dzialanosc rozpoczne

    To pewnie masz problem. *W tej chwili* nie masz dochodów,
    a jako początkujący przedsiębiorca specjalną wiarygodnością
    kredytową też nie grzeszysz :(

    >+ Juz parokrotnie spotkalem sie z koniecznoscia podania wysokosci
    >+ swoich zarobkow. Co ja mam wpisac (np. we wniosku kredytowym)???

    Dochody które umiesz wykazać. Zresztą poczytaj różnych przygód,
    np. tu:
    http://groups.google.com.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-
    8&inlang=pl&safe=off&th=481d8092cf28739a&rnum=18

    ...i popytaj na "banki", ta grupa *naprawdę* o biznes tylko zahacza ;) ;>

    Pozdrowienia, Gotfryd