    From: p...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czyż nie dobija się koni?
    Date: 13 Feb 2003 16:52:34 +0100

    witam
    otóż chcę poruszyć następującą sprawę będąc w ostatnim weekendzie na wsi u
    mojej rodziny ,zastałem takowy przypadek ,otóż lezy tam zwierze dokładnie
    holenderska krówka, która od 4 tygodni nic nie je ,leży ta krówka a raczej same
    jej kości ledwo żywa ,ja gdy to zobaczyłem byłem w szoku agonia i cierpienie,
    to zwierze wygląda koszmarnie można sobie wyobrazić jak wygląda nic nie jedząc
    przez miesiąc i tu mam pytanie moja rodzina chciała aby weterynarz jej ulżył i
    ją jakoś uśpił , ten natomiast zaczął się śmiać ,najpierw ją leczył trzy
    tygodnie wstrzykując jej rozmaite medykamenty oczywiście nic nie
    pomogło ,krówka ma powikłania poporodowe i nie wstała już od czasu
    porodu ,teraz biedna umiera w strasznych mękach bo z głodu ,nic nie chce jeść.
    Weterynarz powiedział że jej nie może uśpić bo wówczas ubezpieczyciel nie
    wypłaci odszkodowania ,gdyż głowa krowy pójdzie do analizy ,i tu mam pytanie
    czy rzeczywiście tak jest czy to zwierze musi tam leżeć i zdychać z głodu w
    mękach? Czy nie można nic zrobić?
    z góry dziękuję za jakieś informacje .