  • 1. Data: 2005-09-23 05:39:35
    Temat: Czyja karta do głosowania?
    Od: "Michał" <m...@a...pl>

    Czy moge pobrac przy wyborach karte i nie wrzucic jej do urny tylko np
    wyniesc i napalic nią w kotle? Czyją własność stanowi karta przed moim
    podpisaniem i po podpisaniu, ze takowa odebrałem?

  • 2. Data: 2005-09-23 06:22:26
    Temat: Re: Czyja karta do głosowania?
    Od: JFK <s...@g...com>

    Dnia Fri, 23 Sep 2005 07:39:35 +0200, Michał napisał(a):

    > Czy moge pobrac przy wyborach karte i nie wrzucic jej do urny tylko np
    > wyniesc i napalic nią w kotle? Czyją własność stanowi karta przed
    > moim podpisaniem i po podpisaniu, ze takowa odebrałem? M
    Nie mozesz.
    Nawiasem mowiac uwalilbys tym komisje niezle bo im sie musza karty zgadzac.
    Wiec na plaster takie klocki?
    Czym ci niewinni ludzie podpadli?
    Jakub (JFK) Kasica
    kontakt ze mna:
    http://rudy.mif.pg.gda.pl/~jfk/poczta/
    lub(wolniej)na adres z From

  • 3. Data: 2005-09-23 06:49:00
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    JFK napisał(a):
    > Nie mozesz.

    dlaczego nie?

    KG

  • 4. Data: 2005-09-23 06:53:19
    Od: sam <L...@p...fm>

    > Nie mozesz.
    > Nawiasem mowiac uwalilbys tym komisje niezle bo im sie musza karty zgadzac.
    Wcale nie musza sie zgadzac. Pisza wyjasnienie, ze ktos wyniosl karte do
    glosowania i po sprawie. Wiem, bo sam mialem takak sytuacje.
    Pozdr.sam

  • 5. Data: 2005-09-23 13:53:30
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    JFK wrote:

    > Nie mozesz.
    > Nawiasem mowiac uwalilbys tym komisje niezle bo im sie musza karty zgadzac.

    Gorzej by bylo, gdyby kart do glosowania w urnie bylo wiecej niz kart
    wydanych, wiec komisje to mozna uwalic, ale w innym miejscu.
    W jednej komisji wziac karte i wyjsc bez wrzucania, a w drugiej wrzucic
    im do urny.
    I wlasnie po to oni tak dokladnie sie przygladaja ludzim podchodzacym do
    urny, aby takich numerow nie bylo.

  • 6. Data: 2005-09-23 15:10:12
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

> [...]
    > do urny.
    > I wlasnie po to oni tak dokladnie sie przygladaja ludzim podchodzacym do

    Nieprawda. Kart w urnie moze byc wiecej niz kart wydanych. Glosy wazne to
    glosy oddane na kartach z pieczatka danej komisji! Karty z pieczatkami
    innych komisji nie sa liczone jako wazne glosy!
    Komisja wcale sie tak nie przyglada osobom podchodzacym do urny. Dowod:
    mozna w niej po otwarciu znalesc przerozne rzeczy... nie tylko karty do
    glosowania ;-)

    Pozdrawiam

    Baton

  • 7. Data: 2005-09-23 15:19:38
    Od: "Michał" <m...@a...pl>

    Użytkownik "JFK" <s...@g...com> napisał w wiadomości

    | Nie mozesz.
    | Nawiasem mowiac uwalilbys tym komisje niezle bo im sie musza karty
> [...]

    Nic im sie nie musi zgadzac bo i tak karty sa liczone, tak samo jak głosy
    wazne i niewazne.
    Pytanie brzmiało jednak czyja jest karta? Przed podpisaniem skarbu panstwa a
    po podpisaniu moja? A moze kogos innego?

  • 8. Data: 2005-09-23 15:48:53
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    Użytkownik "Michał" <m...@a...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Pytanie brzmiało jednak czyja jest karta? Przed podpisaniem skarbu panstwa
    > po podpisaniu moja? A moze kogos innego?

    Twoja

    Pozdrawiam

    Baton

  • 9. Data: 2005-09-23 16:42:21
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Baton wrote:

    > Nieprawda. Kart w urnie moze byc wiecej niz kart wydanych. Glosy wazne to
    > glosy oddane na kartach z pieczatka danej komisji! Karty z pieczatkami
    > innych komisji nie sa liczone jako wazne glosy!

    W sumie racja. Każda komisja ma swoją pieczątkę.
    Jaja będą dopiero w momencie kiedy im się karty z ich własnej komisji
    nie zgodzą.

  • 10. Data: 2005-09-23 17:21:06
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > W sumie racja. Każda komisja ma swoją pieczątkę.
    > Jaja będą dopiero w momencie kiedy im się karty z ich własnej komisji nie
    > zgodzą.

    Mniej moze byc- kazdy ma prawo zabrac swoja karte.
    Wiecej to problem - ktos mogl.np. skserowac, miec wczesniej dostep do
    pieczeci...

    Pozdrawiam

    Baton