    From: "non_user" <n...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy według prawa byłem karany?
    Date: Tue, 16 Nov 2004 20:40:04 +0100
    Sender: n...@o...pl@cja66.neoplus.adsl.tpnet.pl

    Witam,

    Potrzebuje do pracy zaświadczenia o niekaralności a miałem w ubiegłym roku
    kolizje z prawem i chciałbym się dowiedzieć czy sie to klasyfikuje do
    figurowania w Kartotece Karnej Krajowego Rejestru Karnego.

    Otoz dokonalem kradziezy w hipermarkecie 1 przedmiotu na kwote 119 zl.
    Zlapala mnie ochrona, zawiadomiala policje, ktora nalozyla na mnie oplate
    (mandat?) 600 zł i przekazala sprawe do sądu grodzkiego. Po kilku miesiacach
    otrzymalem wezwanie do sadu do oplacenia tej oplaty i po krotkiej rozmowie z
    sedzina wrocilem do domu.

    Strasznie dreczy mnie pytania czy sie do klasyfikuje do w/w Kartotegi.

    Od razu chcialbym zaznaczyc, ze nie chce czytac waszych uwag nt. mojego
    postepku, bo sam sie tego ogromnie wstydze, sporo to przezylem (nie wiem co
    mi wtedy do łba strzelilo) i koszlo mi ostro po kieszeni (pracowalem 3 tyg.
    aby zarobic na 600zl).
    Pozdrawiam i dziekuje za wszelkie info.

    non_user