  • 401. Data: 2006-08-09 12:58:34
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <q...@4...com>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> wrote:

    > Bo tworzone jest coś, czego wcześniej nie było. To coś, może miec
    > indywidualny charakter.

    Jeśli smażę jajecznicę, również tworzę coś, czego wcześniej nie było, i
    coś, co ma indywidualny charakter. Tyle że twórczości w tym tyle, co w
    robieniu zdjęć legitymacyjnych.

    --
    Jarek
    To tylko moje prywatne opinie.

  • 402. Data: 2006-08-09 13:05:31
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <9...@4...com>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> wrote:

    > Nie jest. Może być.

    A to już trochę inna rozmowa. Że może być, to się zgodzę. Jeśli Ty się
    zgodzisz, że nie w sytuacji, gdy przychodzi klient i mówi "cztery sztuki
    paszportowego poproszę", to będzie koniec dyskusji :)

  • 403. Data: 2006-08-10 10:43:13
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    In pl.rec.foto Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl> wrote:

    > A to już trochę inna rozmowa. Że może być, to się zgodzę. Jeśli Ty się
    > zgodzisz, że nie w sytuacji, gdy przychodzi klient i mówi "cztery sztuki
    > paszportowego poproszę", to będzie koniec dyskusji :)

    Nie zgodzę się. Dalej może być.
    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. Na Szaniec 23/70, 31-560 Kraków

  • 404. Data: 2006-08-10 10:43:50
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

> [...]

    > Jeśli smażę jajecznicę, również tworzę coś, czego wcześniej nie było, i
    > coś, co ma indywidualny charakter. Tyle że twórczości w tym tyle, co w

    Zobacz jak jajecznicę robi artysta-kucharz.

  • 405. Data: 2006-08-10 11:12:22
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ebf2k1$3og$4@nemesis.news.tpi.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> wrote:

    > Nie zgodzę się. Dalej może być.

    No to pozostaje podpisać protokół rozbieżności, bo mi się dalej włosa na
    czworo dzielić nie chce.

  • 406. Data: 2006-08-10 11:14:36
    Od: Jarek Spirydowicz <j...@k...szczecin.pl>

    In article <ebf2l6$3og$5@nemesis.news.tpi.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> wrote:

    > Zobacz jak jajecznicę robi artysta-kucharz.

    Widziałem, a na dodatek bez jego zgody przerobiłem jego "dzieło". Pozwij
    mnie o naruszenie praw autorskich.

  • 407. Data: 2006-08-10 12:13:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Zobacz jak jajecznicę robi artysta-kucharz.

    ROTFL

    Oto sztuka na poziomie płaszczydła - jajecznica ze szczypiorkiem...

  • 408. Data: 2006-08-15 20:58:20
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    In pl.rec.foto Andrzej Lawa <a...@l...spam_precz.com> wrote:
    > ROTFL

    > Oto sztuka na poziomie płaszczydła - jajecznica ze szczypiorkiem...

    Sądzę, że ani dobrej jajecznicy ani dobrego zdjęcia nie zrobisz.

  • 409. Data: 2006-08-16 04:33:44
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Płaszczyca wrote:

    > Sądzę, że ani dobrej jajecznicy ani dobrego zdjęcia nie zrobisz.

    ...wysiliło się płaszczydło po prawie tygodniu intensywnego dumania nad
    ripostą...

  • 410. Data: 2006-08-17 07:03:56
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    > ...wysiliło się płaszczydło po prawie tygodniu intensywnego dumania nad
    > ripostą...

    Sądzę, że usenet na tyle zastąpił CI rzeczywiostość, że nei zauważasz
    prostej prawdy, że ludzie żyją w innej niż Ty rzeczywistości i mają
    inne, ciekawsze rzeczy do robienia niż odpisywanie Andrzejkowi Lawie.