  • 131. Data: 2006-06-07 13:45:18
    Temat: Re: Czy w Kodak Express mogą odmówić wykonania usługi??
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 7 Jun 2006 01:24:16 +0200, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Z punktu widzenia prawa karnego kardynalne, bowiem tylko takie, które
    >składasz w sytuacji gdy ustawa stanowi, że fałsz stanowi przestępstwo
    >są przestępstwem.

    Nieprawda. Takie, które ma na celu doprowadzenie kogoś do
    niekorzystnego zadysponowaniem swym mieniem też.

    I pare innnych również.

    --
    ___________ (R)
    _______/ /_ http://trzypion.oldfield.org.pl/Lem/

  • 132. Data: 2006-06-07 13:46:17
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 6 Jun 2006 21:08:31 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    wrote:

    >Czyli wracając do naszego fotografa, miał wykonać jedno zdjęcie 10x15
    >cm, a nie sześć 3,5x4,5 cm.

    No i dostał ciekawy wzorek do zamieszczenia na papierze 10x15.

  • 133. Data: 2006-06-07 13:46:37
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 6 Jun 2006 22:45:40 +0200, JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>
    wrote:

    >Odbitkę można wykonać tylko przez _STYKOWE_ kopiowanie.

    Ale Ci sie bredzi....

  • 134. Data: 2006-06-07 13:55:12
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > może poświęć minutę i zrozum co napisałem...
    >
    > dodam tylko że gdybyś chciał taktować zdjęcia dowodowe jako sztukę to
    > każde musiałoby być podpisane przez fotografa... ;-)

    I oprawione w passe-partout :)

  • 135. Data: 2006-06-07 14:48:49
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Wed, 07 Jun 2006 13:42:33 +0200, badzio napisał(a):

    > Pozowole sobie zwrocic uwage na pewien szczegol - nie mieszkamy w
    > bucolandzie a w Polsce i obowiazuje polskie prawo a nie prawo buca

    Qba odpowiadal na p.r.foto i chyba nie zwócił uwagi że to crosspost
    na tę grupę :-) W grucie rzeczy "głosowanie portfelem" ma swoje
    zalety - przy minimalnej ilości kłopotów dostajesz czego chcesz.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 136. Data: 2006-06-07 14:56:23
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Wed, 7 Jun 2006 11:30:58 +0000 (UTC), Jacek Krzyzanowski
    <j...@p...pl> wrote:

    >Nie jest.

    Jest.

  • 137. Data: 2006-06-07 15:48:35
    Od: "Maciej Koczt" <m...@o...pl>

    > Art.71 kc ma nieco inne zdanie.

    Nieprawda. Wg art. 71 kc cennik domyślnie uważa się za ofertę. Dopiero "w
    razie wątpliwości" należy go poczytywać nie ofertę, lecz za zaproszenie do
    zawarcia umowy.

  • 138. Data: 2006-06-07 16:26:43
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Maciej Koczt napisał(a):
    > Nieprawda. Wg art. 71 kc cennik domyślnie uważa się za ofertę.

    Gdzie to wyczytałeś?
    Jest dokładnie odwrotnie.

    KG

  • 139. Data: 2006-06-07 17:21:38
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    witek [###w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid.###] napisał:

    > Aparat sam z siebie zdjęć nie robi.

    Pistolet raz do roku sam strzela, to czemu aparat miał by być gorszy?

  • 140. Data: 2006-06-07 17:31:10
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Adam Płaszczyca [###t...@o...org.pl.###] napisał:
    > Nieprawda. Takie, które ma na celu doprowadzenie kogoś do
    > niekorzystnego zadysponowaniem swym mieniem też.

    Ależ to nie jest fałśzywe oświadczenie, ale ewentualne wprowadzenie w
    błąd - oszustwo.

    > I pare innnych również.

    I parę innych też, ale nie oświadczenie składane w fotolabie. Za
    oświadczenie tam nieprawdy, to jedynie na wniosek autora zdjęcia
    możesz być ścigany za naruszenie praw autorskich. Bez oświadczenia
    również, toteż większego znaczenia to nie ma.