  • 1. Data: 2008-01-18 06:46:06
    Temat: Czy umowa bez wymienionego w treści załącznika jest ważna ?
    Od: "Łukasz Wojciechowski" <l...@g...com>

    Witam

    Poczytałem trochę archiwum i jestem w 90% przekonany, że taka umowa
    jest nie ważna ale wolę się upewnić :)

    Podpisałem umowę na wdrożenie i administrację oprogramowania własnego
    autorstwa.
    Oprogramowanie to platforma strumieniująca dźwięk do użytkowników
    internetu.

    Kluczowym aspektem i moim najważnieszym zadaniem jest zapewnienie
    ciągłości świadczenia usługi.

    Jeden z punktów umowy brzmi:
    "Przerwy techniczne w działaniu platformy, usuwanie usterek
    programowych zostaną określone w załączniku do niniejszej umowy"

    Taki załącznik nie istnieje.

    Teraz pytanie z tematu: Czy ta umowa jest ważna w rozumieniu prawa ?

    Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam

    --
    Łukasz Wojciechowski

  • 2. Data: 2008-01-18 08:20:06
    Od: "Piotr [trzykoty]" <t...@o...pl>

    >Poczytałem trochę archiwum i jestem w 90% >przekonany, że taka umowa
    jest nie ważna

    Na jakiej podstawie, gdzie tak przeczytałeś? Wskaż dokładnie, bo nie wydaje
    mi się.

    >"Przerwy techniczne w działaniu platformy, usuwanie >usterek
    programowych zostaną określone w załączniku do niniejszej umowy"

    >Taki załącznik nie istnieje.

    Podpisałeś umowę to jest ważna IMO. A to, że czegoś w niej nie ma to odrębna
    kwestia. Prościej chyba podpisać ten załącznik niż powoływac sie na
    niewazność umowy. Jest ważna w tym zakresie w jakim uzgodniliście. A jak nie
    to wypowiedz(jak masz możliwosć w umoweie) albo rozwiąż za porozumienim
    stron.

    Ale kategorycznie sie nie wypowiadam.

  • 3. Data: 2008-01-18 12:58:55
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Łukasz Wojciechowski" <l...@g...com> napisał
    w wiadomości
    .googlegroups.com...

    Umowa jest ważna. co najwyżej druga strona pragnąć dochodzić roszczenia z
    tytułu nienależytego wykonania umowy może mieć kłopot.