  • 1. Data: 2006-10-23 21:19:57
    Temat: Czy transakcja wiązana jest dozwolona w polskim prawie?
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    W moim przypadku chodzi o ubezpieczenie celowe, doklejone do ogólnych
    warunków ubezpieczenia. W ten sposób ubezpieczyciel sprzedał mi całą polisę
    OC, która jest mi niepotrzebna, a którą byłem zmuszony zakupić.

    W moim przypadku chodzi odszkodowanie OC od wypadków spowodowanych
    uprawianiem modelarstwa lotniczego. OC w życiu rodzinnym, do której dopisano
    to ubezpieczenie była mi zbędna, bo już posiadam inną.

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 2. Data: 2006-10-24 08:53:54
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dopisano
    > to ubezpieczenie była mi zbędna, bo już posiadam inną.

    Możesz też kupić groszek z marchewką choć potrzebujesz tylko groszek.
    Możesz też nie kupić ;))

    --
    Pzdr
    Leszek

  • 3. Data: 2006-10-24 10:14:38
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    > Możesz też kupić groszek z marchewką choć potrzebujesz tylko groszek.
    > Możesz też nie kupić ;))

    A jak mam tylko jednego dostawcę groszku?

    --
    Lukasz
    N 50 05' 04"

  • 4. Data: 2006-10-24 11:31:06
    Od: "Szymon" <s...@o...pl>

    > A jak mam tylko jednego dostawcę groszku?

    Chyba chodziło Ci o jednego dostawcę groszku z marchewką ;)

    Sz.

  • 5. Data: 2006-10-24 19:56:06
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    > A jak mam tylko jednego dostawcę groszku?

    Zajmij się biznesem. Stwórz konkurencję ;)

    --
    Pzdr
    Leszek