  • 1. Data: 2004-08-21 18:52:25
    Temat: Czy takie nazwy jak policja lub sejm są zastrzeżone?
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    Witam,
    Kiedyś widziałem na allegro do kupienia domeny policja.com.pl oraz
    sejm.com.pl
    Czy takie nazwy jak policja lub sejm są zastrzeżone?
    Czy z posiadania takich domen mogą być jakieś kłopoty?

    --
    vipek600

  • 2. Data: 2004-08-21 19:21:39
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik vipek600 napisał:

> [...]
    > sejm.com.pl
    > Czy takie nazwy jak policja lub sejm są zastrzeżone?
    > Czy z posiadania takich domen mogą być jakieś kłopoty?

    Ciężka sprawa ;)
    Nierozstrzygnięta końcowo w polsce ...
    Przykład => www.microsoft.pl

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 3. Data: 2004-08-21 19:24:17
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Kiedyś widziałem na allegro do kupienia domeny policja.com.pl

    no i chetnych nie bylo, chyba sobie kupie :)
    i wrzuce jpg z gola wypieta dupa "tacy jestesmy," :) *

    oraz
    > sejm.com.pl

    te ktos kupil :)

    > Czy takie nazwy jak policja lub sejm są zastrzeżone?

    widac nie

    > Czy z posiadania takich domen mogą być jakieś kłopoty?

    klopotow raczej nie, jezeli posiada sie je w NASK to mozesz stracic, ponoc
    czesto domeny kradna.
    (patrz archiwum grupy)

    P.

    *) nie brac do siebie :)

  • 4. Data: 2004-08-22 08:34:03
    Od: "vipek600" <v...@N...fm>

    > Ciężka sprawa ;)
    > Nierozstrzygnięta końcowo w polsce ...
    > Przykład => www.microsoft.pl

    Ale widzisz, nazwa microsoft jest zastrzeżona na www.uprp.pl a policja nie
    ;-)

    --
    vipek600

  • 5. Data: 2004-08-22 08:45:56
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ciężka sprawa ;)
    > Nierozstrzygnięta końcowo w polsce ...
    > Przykład => www.microsoft.pl

    wkoncu zabrali te domene. Ale $ i tak firma zdazyla natrzepac. Teraz
    microsoft walczy o hotmail.pl ,
    ale latwoi nie bedzie bo jest wlasnoscia home.pl :)

    Po za tym micorsoft to nazwa zastrzezona.

    P.

  • 6. Data: 2004-08-24 10:24:54
    Od: Jarek <a...@s...abc>

    In article <cg87ha$8qb$1@inews.gazeta.pl>,
    p...@t...gazeta.p
    l says...

    > klopotow raczej nie, jezeli posiada sie je w NASK to mozesz stracic, ponoc
    > czesto domeny kradna.

    Sam NASK tez potrafi sobie dorobic :)

    SEX.PL

    whois -h whois.nask.pl sex.pl|grep -A 10 Holder
    Holder's Contact object:
    company: NAUKOWA I AKADEMICKA SIEC KOMPUTEROWA
    street: UL. WAWOZOWA 18
    city: 02-796 WARSZAWA
    location: PL
    handle: nsk001