  • 11. Data: 2003-05-14 17:53:07
    Temat: Re: Czy taki sposób na ZUS przejdzzie?
    Od: "Gotex" <N...@n...com>

    Użytkownik "Domino" <s...@s...pl> napisał w wiadomości
    news:b9oo3p$dp3$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > a co jesli mam stawke godzinowa, zarabiam te 800/mies i prowadze DG? tylko
    > zdrowotne czy jak?
    >
    > Domino
    > Jeżeli masz umowę o pracę i nie jest płaca niższa od najniższego
    wynagrodzenia a pracodawca odprowadza za ciebie z umowy składki do ZUS
    wówczas z DG objęty jesteś tylko ubezpieczeniem zdrowotnym obecnie ok 142,62

  • 12. Data: 2003-05-15 11:15:47
    Temat: Re: Czy taki sposób na ZUS przejdzzie? OT
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Gotex napisał:
    > wówczas z DG objęty jesteś tylko ubezpieczeniem zdrowotnym obecnie ok 142,62
    Sorry że nie na teamat, ale to "ok. 141,62zł" wzbudziło we mnie pewna
    wesołośc.

    To jak w tym komunikacie że "w działaniach wojennych dotychczas smierc
    poniosło ok. 11 123 osób".

    "Około" zaklada że róznica będzie o jednostkę "poziom" niżej, a więc ok.
    141,62zł to jest albo 141,625 albo 141,619 itp. itd. :-)
    No więc na ile dzielimy tego grosza?

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 13. Data: 2003-05-16 07:54:00
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 15 May 2003, Maddy wrote:

> [...]
    >+ Sorry że nie na teamat, ale to "ok. 141,62zł" wzbudziło we mnie pewna

    :)
    Ty się zając śmiej, a o "standardowych kosztach" z umowy o pracę
    pamiętasz ? Obywatel wcale nie musi być pewien że kwoty Sejmowi
    i ministrom okrągłe wyszły :[

    >+ To jak w tym komunikacie że "w działaniach wojennych dotychczas smierc
    >+ poniosło ok. 11 123 osób".

    Znaczy: 70% że bliżej 11120 i 30% że bliżej 11130 ;) (*NIE BIĆ !*)
    [...]
    >+ No więc na ile dzielimy tego grosza?

    Na 60 !
    Jak wiadomo jest to najpewniejszy współczynnik: do podziału
    dziesiętnego się nadaje a i przez miesiące i inne tuziny podzielny...
    ;)

    pozdrowienia, Gotfryd