    From: "darek638" <d...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy tak można?
    Date: Thu, 1 Jul 2010 14:39:10 +0200

    Witam.
    Jest sobie małe stoisko w pasażu marketu. Jakieś tam pirdółki zegarki (najdroższy
    jaki widziałem był za ok. 100zł) i inne świecidełka. I na gablocie napis: prosimy o
    przemyślane zakupy bo zwrotów nie przyjmujemy (nie dosłownie ale w tym sensie). I
    teraz najważniejsze. Jako podstawa widnieje czarno na białym: USTAWA z dnia 27 lipca
    2002 r. o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej Dz.U. Nr 141, poz. 1176 z
    późniejszymi zmianami.

    Zajrzałem do tej ustawy (wprawdzie pobieżnie) ale nic mi się w oczy nie rzuciło co by
    to potwierdzało. Przeoczyłem coś czy też sprzedawca nie wie na co się powołuje.

    Pozdrawiam Darek.