  • 1. Data: 2005-01-26 13:47:09
    Temat: Czy stracę gwartancję?
    Od: Adamek <a...@i...pl>

    Witam. Mam małe pytanie.
    Niedawno zakupiłem sobie pare nowych czesci do komputera. Na wiekszości
    z nich są strasznie głośne wentylatory. Czy jeśli wymienię oryginalne
    wentylatory wraz z radiatorami na cichsze chłodzenie pasywne to strace
    gwarancje na te podzespoły??
    Prosze o pomoc bo długo z kombajnem w pokoju nie wytrzymam :)

  • 2. Data: 2005-01-26 13:48:46
    Temat: Re: Czy stracę gwartancję?
    Od: Piotr Zdziechowiak <p...@s...zdziechowiak.pl>

    Adamek wrote:
    >Czy jeśli wymienię oryginalne
    > wentylatory wraz z radiatorami na cichsze chłodzenie pasywne to strace
    > gwarancje na te podzespoły??

    Tak.

    pzdr.,
    Piotr.

  • 3. Data: 2005-01-26 14:20:10
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > Tak.

    chyba ze zrobia to w sklepie w ktorym kupil, i wpisza do karty gw

    P.

  • 4. Data: 2005-01-26 15:09:03
    Od: "Maciek C" <m...@i...net.pl>

    Przemek R. wrote:

    > chyba ze zrobia to w sklepie w ktorym kupil, i wpisza do karty gw
    >
    > P.

    Ehh, śmieszna sprawa... Zmieniasz radiatory na lepsze, większe, a jak
    się coś zepsuje, to wymieniasz z powrotem na oryginały i tyle :) No chyba,
    że to takie karty, w których jest coś przytwierdozne na stałe... :)

    Maciek C

  • 5. Data: 2005-01-26 19:00:48
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    chyba,
    > że to takie karty, w których jest coś przytwierdozne na stałe... :)

    np "plomba-nalepka"

    P.