    From: "competer" <p...@...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Czy sąd może przydzielić mi odrębną część mieszkania?
    Date: Sun, 3 Oct 2004 16:36:28 +0200

    Witam Serdecznie!
    Jestem osobą częściowo sparaliżowaną. Moje funkcjonowanie wymaga komfortu
    psychicznego! Mieszkam w rodzinie wielopokoleniowej. Mama i babcia są
    osobami głuchymi i wiadomo że mi przeszkadza głośne słuchanie odbiorników!
    Dom należy do rodziców więc oni w nim decydują! Zaproponowałem im żeby
    przenieśli się na górę lecz oni wolą ingerować w moje życie! Ja się na to
    nie zgadzam bo należy mi się trochę intymności! Mieszkać z nimi nie mam
    zamiaru! Czy sąd może przydzielić mi odrębną część mieszkania? Jaka jest
    tego procedura?
    Pozdrawiam
    competer